M_aris, ik ben een plattegrondje aan het maken, en kijken wat voor iedereen haalbaar is, en wat te regelen valt.
Aylie, ik zou nog steeds met diesel langskomen he, maar ik ben nu rustig aan de afstanden aan het opbouwen. dus ergens in het voorjaar kunnen we wel afspreken.
veluwe bedoelen jullie die bij arnhem in de buurt, zegmaar ? ik weet niet of er meerdere Veluwen zijn, vandaar. dat zou evt nogwel haalbaar zijn voor mij en de pony's!
en ja Emuline, lijkt me leuk ! zien we tegen die tijd dan nog wel een keertje.
IK ken ook alleen de veluwe bij ede/arhnem ... ik reed met een fjord in ede op de hei ... zo mooi, ben ik met diesel paar weken terug geweest, samen met een Indiana_Lady hier op bokt, zijn we met haar shet en de mijne de hei opgeweest, pff hij was moe!!
hahah slim Hannamarie! anders heb je er niets aan passen je peesjes straks niet.
pff mensen, ik word er heel erg kortademig van. hoop echt dat het morgen nóg minder is. dat slikken doe ik een moord voor zo pijnlijk. ik kon al geen paracetamol slikken (nooit) dus heb hem in poeder versie, zelfs dat in een glas sap krijg ik amper weg....
ooohzoo gewoon maat shet. dus niet zo lang als die norton peesjes, maar echt de BR. norton peesjes zijn bij mij veel te lang
JudithO
Geplaatst: 11-11-10 23:41
En toen moest ik weer 4 blz. bijlezen... Mensen, wat gaan jullie hard!
Emuline, ik ben nu 19
M_aris, die zijn over het algemeen al maat shet. Staat wel op maat veulen, maar ik heb er 2 en ze bevallen me super goed! Ze zijn heel ruim verstelbaar, en het past beter dan andere veulenhalsters. Ik heb met de tekst: 'Little star' en 'Top star'. Maar ik lees dat de meningen verschillen
Leine, je oudje ziet er goed uit!
DG, hier ook rotweer gehad. Rond een uur of 8 een klap onweer gehad, gevolgd door een pittige regenbui, sindsdien is het eigenlijk wel over.
Flaver, nee ik ga er niet heen. Wil graag nog wel een keertje gaan, maar heb al andere dingen op het programma staan!
Op bokt heersen ziektes. xD Suc6 voor de genen die zaterdag gaan! Ja het halster is echt heel schattig! Als ik Dawn er mee zie lopen, dan loopt ze ook echt van hier ben ik kijk naar mij. zooo schattig!