[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 22:08

Potjandorie Ingrid, het houdt maar niet op. Wat moet je je toch machteloos voelen :(:) ik hoop dat het mee lijkt te vallen allemaal! Houdt je ons op de hoogte?

Grappig dat de meeste dat hier niet weten, al is spinner ook geen mini :') ik plaats geregeld wat op facebook over haar. Leuke is wel dat met haar de liefde voor het mennen is begonnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:31

Mirriej; ze is wel echt leuk!

Maandagochtend afspraak kliniek..... |(

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:30

Zamora wat vreselijk van je veulentje, heel veel sterkte Y;(

Ingrid heeft Alf weer thuis, goede keus gemaakt hoor nogmaals! Maar ik schrik weer dat hij niet goed loopt ;( Succes op de kliniek...

Miranda wat leuk een pony erbij?! Vertel vertel! Spinner is een knappe dame :)

Linsey schrikken van je staalkabel! Ik heb het ook gehad.

StalNollie och jeetje wel goed voor je lichaamsbeweging haha.

Patty hij is gaaf! Hopelijk komt mijne ook gauw **\O/** Beter laat dan nooit hahaha.

Niet veel te vertellen zelf. Willem was kreupel linksvoor dus op stappen, koelen en tutten na niks gedaan met hem. En verder gezellige paasdagen gehad en nu weer druk druk druk op werk.

Het schijnt aankomend weekend trouwens behoorlijk lekker weer te worden *\o/* **\O/**
Laatst bijgewerkt door Susanne op 05-04-18 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:34

Ingrid: Het is bijna ongelooflijk hoeveel pech jij en Alfje hebben. Het moet toch wel een keertje ophouden nu :n :(:) Veel succes maandag, ik duim heel hard voor jullie!

Suus: Balen, Willem kreupel! Loopt hij alweer beter? Niets ernstigs hoop ik?
Komend weekend wordt heerlijk, kan niet wachten om lekker heel de dag op stal te hangen, haha. Lekker wandelen met Pep.

Miranda: Leuke foto's! <3

Patty: Wat een gave deken! Ik ben ook op dekenjacht voor Pepper, want toch besloten dat het scheerapparaat er overheen gaat. Heb al een dekentje van Laura over kunnen nemen, en nog een onderdeken via Marktplaats. Wil alleen nog een 200 gram en dan vind ik het wel even goed zo. Arme ding heeft zoveel jeuk, hij zal wel blij zijn als zijn haar eraf is. :(:)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:43

Ik huil met je mee Ingrid! Zo erg dit.

Leuk pepper scheren!! Ik zit ook nog in dubio.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:47

Susanne; wat balen van Willem! Blijf je nog even stappen? Hoop dat het niets ernstigs is!

Frummels; toch maar scheren :-) Dekentjes zoeken is leuk :-)

Ik was eigenlijk van plan om Alf vanmiddag te gaan scheren.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:58

Balen dat Willem niet goed loopt.
Hopelijk snel weer beter.

En Alf is de grootste pechvogel ooit...

Leuke pony is Spinner! Ze ziet er heel lief uit!

En Pepper lekker kaal. Het wordt warmer dus zal.hij wel lekker vinden zonder winterjas.

Hier gisteren Faya weer voor de wagen ge had. Na die hond in september, in januari een paar keer ervoor gehad. Merkte toen dat ze er nog niet aan toe was. Nu weer opnieuw begonnen.oogkleppen eraf zodat ze meer ziet en een oornetje om het geluid wat te dempen. Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:00

romy: Ben wel benieuwd wat voor kleur eronder vandaan komt bij Pep :D Wat maakt dat je twijfelt?

Ingrid: Ja, ik vind het sneu. Hij heeft echt zoveel jeuk. Ik vind dekens eigenlijk altijd maar gedoe :o maar in dit geval doe ik het ervoor :D
Ga je Alf nu alsnog scheren, of wacht je tot na maandag?

Patricia: leuke foto! Ging het goed? Fijn voor haar dat je het zo rustig aan doet. :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:08

Ze hebben veel jeuk maar ik heb zo’n hekel aan scheren. En dat gedoe met dekens vind ik ook niet prettig.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:18

Oh ik vind het altijd leuk om te doen :-)

Frummels; het wordt ook nog eens heel warm vanaf morgen dus haar eraf is wel fijn!
Ik ga denk ik wel straks scheren. Want het wordt gewoon zo warm, dan staat ie te puffen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:33

Kym, hij loopt gelukkig weer goed :) Hij had nieuwe ijzers gehad en een nagel zat waarschijnlijk net te dicht bij het leven, wat een soort kneuzing/lichte ontsteking had veroorzaakt (voet was ook warm enz). De smid was nog 2x geweest (een keer checken en een keer opnieuw nagelen) en zo heeft het gelukkig snel kunnen beteren.

Spannend Pep scheren! Ben super benieuwd naar wat er onder vandaan komt :D Altijd een verrassing.

Wat goed Patricia dat ze weer voor de wagen heeft gestaan!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:36

Fijn Susanne dat het iets 'simpels' was!

Patricia; fijn dat ze er weer voor heeft gestaan! merkt je veel aan haar/angst?

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:48

Allereerst Ingrid -O- . Wat een pech hebben jullie steeds! Wat jammer dat het op de andere stal niet was zoals je had gehoopt. Wel fijn dat je terug kon naar je huidige/vorige plek. Maar dat Alfje weer niet fijn loopt is wel een onwijze domper. Nu ben ik geen dierenarts, maar kreupel aan beide voorbeentjes.... zal het dan niet hoger zitten? Ik bedoel in de schoft-schouder regio? Ook omdat hij met de wagen toch soms een huppeltje heeft?

Sunshine, wat leuk dat je nog fijn kan mennen met je drachtige pony! Ik ben het even kwijt, maar wist je nu wel of niet door wie je pony gedekt was?

Frummels, ik doe mee met je dekenjacht. Al vind ik het nu vreselijk lastig om iets te vinden. Overal is uitverkoop en veel maten zijn niet op voorraad.
Wij gaan morgen scheren. Nog niet volledig kaal maar er gaat wel veel af. Mijn pony is altijd laat met verharen en haar vacht werkt haar nu weer tegen. Niet alleen als ze aan het werk is maar ook als ze gewoon staat te 'niksen'.

Patricia, ging het goed met Faya voor de wagen? Ik hoop dat voor jou de ellende ook snel over is en dat je weer echt goed kan gaan trainen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:56

IngridM schreef:
Oh ik vind het altijd leuk om te doen :-)

Frummels; het wordt ook nog eens heel warm vanaf morgen dus haar eraf is wel fijn!
Ik ga denk ik wel straks scheren. Want het wordt gewoon zo warm, dan staat ie te puffen

Ja het wordt zeker warm! Ik hoop dat de dekens passen die ik heb gekocht := Laad je scheerapparaat maar vast op :D

Suus: Oh gelukkig maar! Fijn dat het zo snel kon worden "opgelost". :)
En ik ben ook benieuwd :D

Sakvis: Ik heb mijne nu allemaal van marktplaats of via Facebook :j (En van Laura haha). Ik ben ook gewoon te gierig om voor 90 euro een deken te kopen zodat Pep er vervolgens mee in de modder en de stront kan gaan rollen. :o En hij groeit misschien ook nog wel wat dus dan kan ik volgend jaar weer andere kopen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:00

Sakvis; schouders zijn al op de foto geweest bij 1e bezoek. Schijnt vaak bij shetlanders een aangeboren iets te zitten. Maar was goed. De zus van de arts die ook arts is en ostheo/chiro bemerkte dat zijn knietjes wat overvuld waren beide kanten. Mogelijk compensatie? Denk dat we pezen gaan scannen (wil ik zelf in ieder geval als check) en naar knietjes kijken.

Mocht iemand interesse hebben in een regendeken met half, ondermaat 125 dan heb ik een hele mooie liggen die ik nooit gebruik. Alleen 2 x gepast. Niet heel goedkoop alleen......
https://www.minihorseshop.nl/mhs-regendeken-marine-hals

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:16

Ingrid en Kym, gelukkig was het inderdaad niks heel ernstigs. Hij heeft een paar dagen niet goed (kreupel) gelopen en hij voelde zich duidelijk niet lekker, maar hij is nu weer helemaal blij :)

Ik ben heel benieuwd wat er uit de onderzoeken komt bij Alf. Zo sneu voor jullie beiden...

Dekens voor Peppertje van marktplaats lijkt me niet verkeerd hoor. hij zal nog wel wat groeien en natuurlijk ook qua bespiering als je straks aan het werk gaat met hem, nu al dure dekens is wellicht een beetje zonde.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:26

Daar kunnen ze ook goed pijn van hebben zo'n nageltred. Altijd super sneu!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:16

Arme Willem, gelukkig is het goed gekomen. Nu snel een nieuw datumpje prikken voor de veluwe :D

Arme Alf, het houdt nooit op bij jullie. Zo sneu :(:)

Weer lekker Mennen Patricia!

Toliene liep gister in training zo mega fijn, de nageeflijkheid was voor het eerst van begin tot eind helemaal top. Vrijdag weer lekker lessen bij Gerard Leijten.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:25

@ Sakvis: ik weet alleen dat ze door ‘een’ appaloosa hebgst is gedekt. Het kunnen 3 verschillende zijn. Vorige eigenaar wist het ook niet 8)7

Wat lekker dat Toliene zo fijn liep Lindsey! Lijkt me een heerlijk gevoel idd.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:26

Linsey; wat super zeg!! Kun je van genieten he!

Nou wordt Alf niet scheren straks oliebol. Het regent hier en hij heeft wel dekentje maar ja, hij moet overal kurkdroog zijn. Ook hals en benen. Die regen had ik niet aan zien komen.....

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:33

Inderdaad Linsey :D En wat lekker dat het rijden zo goed ging!

Sunshine, oei daar krijg ik altijd een beetje jeuk van, dat soort laksheid (kan jij niks aan doen natuurlijk!). Is het bewust gedaan?

Balen Ingrid! Was wel benieuwd naar een kale Alf.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:08

Zamora, wat heftig! Veel sterkte!

Suus, is Willem nu weer goed? Oh ik zie het antwoord al. Gelukkig!
Mac is ook kreupel. :(

Hier weinig te melden. Vandaag van 8:45 uur tot een uur of 21/22 uur aan het werk. En nog weet ik niet hoe ik m'n werk weg moet krijgen. :=
Laatst bijgewerkt door Mandyy op 05-04-18 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:09

Ah nee Ingrid, balen! Ik wilde ook graag kale Alf zien :(

Mandy: wow, lange dag zeg :oo succes..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:15

Zal voorlopig nog wel meer voorkomen. ;)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:59

wow lekker lang zeg! Hier is het ook druk op werk, heb zaterdag tentamens dus morgen een vrije dag. Moet voor mijn tentamen 1200 pagina's kennen en toepassen. Nooooit haalbaar 8)7 maargoed, het moet maar :=

Mijn recuptex komt vanavond, als het lukt maak ik een foto en hier even plaatsen *\o/*