Ik ga 19 februari wel mee naar Arnhem

Zal er nog wel even bijzetten dat ik heel slecht ben in namen en dat iedereen waarschijnlijk gewoon bij de boktnaam aangesproken zal worden
Leuk dat wij er nog bij mogen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fennadev schreef:Welkom Lilian!
Wat een toverbal van kleuren. In de zomer lijkt hij echt een koffievos, maar op de lente shoot foto een donkerbruine en op die andere foto een zwarte.
die foto in de zomer is namelijk met licht tegen gemaakt gewoon toeval.
Fennadev schreef:Misschien kan Floris wel op date met Alex die is toch ook al gay met de andere ruin van zijn les. Die ruin laat zich letterlijk dekken door andere ruinen.![]()
Hij vindt Alex dus om op te vreten en Alex vindt dat helemaal prima![]()
Alex is vandaag helemaal kaal op borst en benen na, en zijn hals alleen een strookje. Reden waarom de borst juist niet, is omdat ik liever iets tussen de huid en het borsttuig heb zitten. Ik gebruik geen onderleggers nog, dus op de borst zal hij nog wel gaan zweten, maar dan leg ik gewoon ff zijn zweetdeken ertussen. Een strookje onderop de hals zal al heel veel gaan schelen voor hem denk ik.
? ik zou hem het liefste kaal scheren maar zolang die tinker hem nog grijpt durf ik dat echt niet, zie hem al door de paddock vliegen omdat hij meer hou vast heeft.
. 

Schattige ijsbeertjes!
En je konijntje is echt

Ik heb Sjors vorige week verhuisd naar een nieuwe pensionstal, eind van de maand komen Boef en een van mijn stalgenootjes waar ik veel samen mee doe. Nu heerlijk een grote kantine, ruime stal en twee binnenbakken. Daarnaast een tweede baantje er bij en nog steeds druk met onderleggers en menuitrijdekens naast mijn voltijd opleiding, dus niet altijd tijd om te reageren, maar ik lees altijd mee
? Gewoon terug laten komen en het eraf laten scheren. Je hebt er voor betaald toch.
Als hij schuurplekken krijgt van je tuig moet je een ander tuig kopen. Onderleggers hebben een andere functie.

Prachtig tuig ook, hele mooie foto 

Leuke pony! Hopelijk vind hij snel z'n plekje in de kudde
Ik zou gewoon een streep scheren