Maar het word dit keer een lang verhaal

Dus het gat nog wel ff duren hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Taat_ schreef:Een eigen paard
Danieële komt uit school en loopt naar huis. Als ze thuis komt ziet ze dat haar moeder bezig is met het eten, terwijl het pas half 4 is. Ze vraagt aan haar moeder: "Mam, ben je nu al bezig met het eten maken? We eten normaal altijd om 6 uur!" Haar moeder antwoord: "We eten vandaag heel erg vroeg, omdat er een verassing voor je hebben."Danieële weet dat ze bijna jarig is en denkt dat die verassing met haar verjaardag te maken heeft. Ze heeft één hele grote wens: Een eigen paard.
Dus hoopt ze dat ze eindelijk een eigen paard krijgt voor haar verjaardag. Om 4 uur waren ze aan het eten, Danieële was zo ontzettend zenuachtig dat ze bijna geen hap door d'r keel kreeg. Toen ze klaar waren met eten stapte ze de auto in. Een paar minuten later vroeg Danieële aan haar moeder: "Mam, zijn we er al bijna?" Maar haar moeder zei niks terug. Ze stopte bij een boerderij.
Danieële wist het zeker: Ze kreeg een eigen paard. Ze begroetten de vrouw en liepen naar een stal. Er zaten allemaal geiten in. Toen liepen ze naar een klein kooitje. Daar zat een klein geitje in. Haar moeder zei:"Dit is de verassing, je mag een eigen geitje hebben." Danieële keek naar het geitje, en toen naar haar moeder, die met een lach naar haar terug keek. "Maar.." zei Danieële, de rest wat ze wou zeggen zei ze maar niet omdat ze wist dat haar moeder hier veel moeite voor had moeten doen. "Je hebt altijd al een eigen geitje willen hebben toch?" Zei haar moeder vrolijk. Danieële zei: "Ja heel graag", op een niet zo overtuigende toon. Want diep van binnen dacht ze: 'Nee, waarom geen paard!' Ze gingen naar huis en het geitje zat naast Danieële. Ze aaide hem. Hij was zacht, en koud. Ze pakte hem vast en hielt hem droog. Ze zei zachtjes: "worden we dan toch nog vriendjes?"
Ik bedacht me dat ik zo naar Isa ga
Dus dit word een vervolg verhaal!