Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chardy schreef:@Claudiadvx, wat leuk! Knappe papa ook, wordt ze volgend jaar gedekt?
Wat ik mij wel af vraag uit pure interesse waarom je je pony zou willen wassen met deze temperaturen? Ze maken een vetlaagje in de winter aan tegen de kou, en met wassen verwijder je dat vetlaagje. Ik bedoel deze vraag zeker niet aanvallend maar ik ben oprecht benieuwd.
claudiadvx schreef:Chardy schreef:@Claudiadvx, wat leuk! Knappe papa ook, wordt ze volgend jaar gedekt?
Wat ik mij wel af vraag uit pure interesse waarom je je pony zou willen wassen met deze temperaturen? Ze maken een vetlaagje in de winter aan tegen de kou, en met wassen verwijder je dat vetlaagje. Ik bedoel deze vraag zeker niet aanvallend maar ik ben oprecht benieuwd.
Ja zo snel mogelijk haha
Wij hadden hier ook een pony met een staart vol diarree en zijn benen. Die is dus ook midden winter ff gewassen anders kon t arme beestje amper lopen
Mowgli4 schreef:Pff wat een belevenis... wat fijn dat jij Floor mocht overkopen!
Heb je ook een foto?
Jelleee schreef:Welkom! Leuke pony en wat goed dat je er zo veel mee doetJe broek mag inderdaad een stukje omlaag en je peesbeschermers lijken me een tikje te groot (en overbodig want volgens mij tikt ie zich niet aan of loopt hij zo ruim?)