Hoi iedereen, ik meld me ook weer eens een keer. Heb echt een paar hele drukke dagen gehad. Ik heb helemaal moeten bijlezen vanaf pagina 408 Heb niets gequote, dat gaat best moeilijk via bb en ik ben ook nogal moe, k lig ook al in mn bedje Ik ga denk ik meteen weer want morgen moet iik er weer vroeg uit voor school
Halleuw! Ik vond het Penny gedoe soms een beetje stom. Ik bedoel , en dan ben je penny , en dan? Ga je eerder dood ofzeu? Want ik ga zeker eerder dood , je moest eens zien hoevaak ik Magic moppie , knappe poownie oid noem
Heb ik weer hoor , ik was wat opdrachten aan 't maken voor hey eerste uur , wordt ik net gebeld na het valt uit
Beterschap Ik xit nog steeds in de nederlands les, ik moet een saai leesverskag maken
_Lois_
Geplaatst: 14-03-11 12:55
Halleuw Gaaaaap ik wil uit zijn! *kijkt naar klok* nog tot 2 uur
ladylisa
Geplaatst: 14-03-11 14:31
hallo meiden. sorrie dat ik me niet heb gemeld de laatste dagen, had het echt druk.. Kailey: wauw wat kan blacky hoog springen ! echt leuk.. van het weekend met snoepie naar het meer geweest, even voetjes baden haha, ze wou veder maar dat doen we in de zomer wel foto's komen zo snel mogelijk,,