heb ff doorgelezen beetje globaal want waren erg veel pagina's die ik moest lezen..
Rosanna Welkom mooie shet heb je zeg...
@Kaylie leuk shirt
@Danique mooie stallen zeg.. en wat ga je daar betalen per maand als je daar gaat staan??
Anoniem
Geplaatst: 31-01-11 20:13
Ik heb geen rijbroek aangedaan de 1e dag,het komt zo opdringerig over: "Hoi ik ben Danique en wil nu graag rijden" vind ik iig. Ik had gewoon een spijkerbroek aan en klompen (dat is hier gewoonlijk ) Ik werk Hier
@ [naam] gheghe ik ga d'r niet staan gekkie. Ik ga d'r vrijwillig op stal helpen
@florissam klompen laten we dat maar niet doen hier (a) ,, 't klinkt een beetje dom maar ik zal dus dingen aandoen die ranzig mogen worden. mn rijbroek dus
(tussendoor @ sanne: En dus ook mn rijlaarzen, lekker warm en zit goed. kan ook nog mn thermo's aandoen... ) Als ik mn spijkerbroek aan doe krijg je hier OVERAL (echt waar) tussen de paarden te horen van 'doe je volgende keer iets aan dat vies mag worden?' en mijn ma word niet blij van een spijkerbroek in de paardenstal.
Ik heb altijd een overall aan,klompen eronder en een pet op Heb nu mijn gewone rijbroek aan met klompen Heb ook een jodphurrijbroek,die zijn geweldig,maar zo duur Ik kan inmiddels "Schoon" werken,doordeweek,als ik uit school kom mest ik even gauw de stallen en de wei uit,in mijn gewone kleren.