en tochwel apart, want de ouders van 'mijn' hengstje zijn beiden onbekend, en hij heeft toch echt papieren, heb ze zelf in handen gehad en doorgelezen.
Ik heb een zwart merrieveulen van dit jaar. Is niet tekoop maar voor een goed bod gaat ze weg. Zwart is niet mijn fokdoel dus uiteindelijk zal ze toch een keer weg gaan.
Mandyy
Geplaatst: 10-11-10 20:55
Pf, zware werkdag. Voel me heel beroerd, lig nu maar languit op de bank. Denk dat ik zo ga slapen.
Ladylisa, wat een leuke foto's!
Emuline ook leuke foto's van Diesel. Heb je ook recente foto's met wintervachtje?
het gaat om haar eigen veulen toch? of ben ik nu even in de war :S
bimmetje dat zie ik ook wel maar soms als mensen het dubbel zeggen, word het beter opgepakt was ook als grapje hoor ....
ja snap ik Maar je hebt idd gelijk, dubbel zeggen helpt misschien wel hahaha
Emuline
Geplaatst: 10-11-10 21:11
hahah.
mandy ik ga kijken, ik denk het nog niet. eigenlijk ik kom 's avonds alleen, en dan is het donker. en in het weekend vergeet ik me camera altijd mee te nemen. ik hoop zaterdag .. ik kijk eerst even.
Whahaa, ja misschien. Maar ik hou het veulen altijd. Dat weet ik nu al, ik kan toch geen afscheid nemen! en als hij ooit weg moet gaat hij sowieso naar Hannemarie of naar me tante! Ja dat heb ik ook geleerd maar mijn shet komt tog niet op de markt! Dus en me vader zegt dat we het veulen toch gaan houden, dus ik ga kijken wat ik doe en ben aan het overleggen. Waarscheinlijk willen ik en Hannemarie veulens van onze eigen merries! Maar dat is mijn keus. het is hier best gezellig.
hahah. best gezellig... ik heb zo'n pijn nu!!! echt niet te houden!!!! heb al een nurofen op. zo maar even twee paracetamollen nemen denk ik... ik verga echt van de pijn!
ik heb vandaag met engels gewoon een heel spreekvaardigheid ding uit mn blote hoofd gemaakt en die vrouw ging het controleren en er zat geen fout in. misschien ben ik toch wel een nerd