Güten Tag. ikverveelmekapot. Wie weet er iets om te doen?
Hannemarie
Geplaatst: 13-03-11 19:39
hhaha, lois
WEEEEEEEEETJE de manege word over 1/2 jaar verplaatst en dan staat ie zowat naast het weiland van Dawn en misty Ö nouja, dat is wel heel overdreven maar gewoon aan de overkant van de weg nog geen 2 min fietsen van mijn huis HOERAAAAAAAAAAA
ik zal wel ff een plattegrondje zoeken en dan omcirkelen enzo want nu snappen jullie er toch geen fiets van xd
Wow das chill Hanne! Als ik op de fiets naar de manege zou gaan , ben ik echt een uur onderweg ofzeuh En met de auto is 't 10 minuten sorry ik weet niks Danique!
weetje wat wel zwaardom is dat; vanaf Dawn&Misty hun weiland totaan de weg alles word volgebouwt, ook aan de andere kant maar dat duurt hopenlijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Er zijn 2 maneges bij mij op fietsafstand , maar de ene heeft geen binnenbak en de andere is heel erg duur en ik ben daar geweest , maar pony's staan al opgezadeld in stal een uur voordat de les start Zag ik een keer dat een pony had gerold met zadel , en toen heb ik hem samen met een vriending bevrijd. arme pony was helemaal in shock ( ik was trouwens met die vriendin mee naar haar pony , ik reed er niet )
Hannemarie
Geplaatst: 13-03-11 20:00
omdat we ruimte te kort hebben, en het voetbalveld (zit er naast) heeft ook ruimte te kort dus als de manege weg gaat, komen daar voetbalvelden en wij krijgen alles nieuw
NIET WEER EEN VERSLAVING AANSLEPEN AUB. nee serieus ik word doodgegooid met verslavingen ik ga wel penny-topics zoeken op bokt, dat is zó grappig weet jij er nog een paar ?
ik ga weg meiden ajuuss volgensmij word ik weer half dood morgen ochten
baah ik ben echt kapotmoe en ook erge knallende koppijn komt opdagen dus kruip zo wel me bed in..
_Lois_
Geplaatst: 13-03-11 20:41
_Pretty schreef:
NIET WEER EEN VERSLAVING AANSLEPEN AUB. nee serieus ik word doodgegooid met verslavingen ik ga wel penny-topics zoeken op bokt, dat is zó grappig weet jij er nog een paar ?
Oeh das idd te grappig , vooral als ze niet snappen dat ze iets fout doen zet maar linkjes hier neer Doei sanne!