Sterkte Emuline Wel laten weten als het weer beter gaat met haar!!
ja dat gaat heel lang duren!!!
ladylisa
Geplaatst: 10-11-10 14:09
goedemorgen..
Had een poosje geen tijd voor bokt, ivb school ,, maar heb nu even weer tijd om op bokt te zitten .. ben nu lekker vrij ik wou even foto's laten zien van een shootje die ik had gedaan met snoepie
Bimmetje
Geplaatst: 10-11-10 14:24
ik had het ook al gehoord ja van die storm, maar ik moet eerst nog zien! Nederland is goed in weeralarmen afgeven en dan is er uiteindelijk nog niks aan de hand.
Emuline sterkte met alles. Jeetje das niet een beetje lijst, maar een boel veel.
pff; daarnet scheen de zon bij ons en het was redelijk warm, dus dacht ik van; ik ga met de fiets naar mijn pownie, dan ben ik klaar om te vertrekken, begint het opeens te (stort)regenen!
dank je wel iedereen... ik hoop ook dat dit jaar snel is afgelopen, zodat ik met een schone lei het nieuwe jaar kan beginnen.. en hopen dat het met mijn nicht ook snel en voorspoedig mag gaan dat is ook nog een lange weg. die apparaten kost mij (grotendeels mijn vriend) geld, en dat is allemaal materiaal. Maar als ik er zelf onderdoor ga. dat moeten we niet hebben. Dus allemaal maar duimen dat het goed gaat komen a.s. jaar ik zie het wel gelukkig positief in heb een hoop lieve vrienden om me heen. kreeg van de week een kaartje van een van mijn beste vriendinnen, staat op de voorkant: als je het even moeilijk hebt, en het even niet mee zit, en je denkt hoe doe ik dit alleen, dan weet je dat je niet alleen bent, want daar heb je vrienden voor zo lief.. (tekst weet ik even niet geheel precies, maar het komt er op neer.) is bijna hetzelfde.
ho is een beetje lang geworden. heb net een drankje voor me keel geslikt, en het prikt een beetje... hoop dat dit een teken is van helen.
haha balen joh.. dat word niet fietsen, of ben je wel gegaan
Leuke foto's zeg!!!:D jammer van dat knotje die eruit is. heb 1x knotjes gemaakt bij diesel hahaha je lacht je rot! haha dat staat echt niet bij hem! haha. zal die foto eens opzoeken!
ladylisa
Geplaatst: 10-11-10 16:31
haha, vroeger kon ik noooit knoetjes maken, maar nu wel en bij snoepei staan ze opzich wel heel schattig ja erg jammer van dat knoetje die eruit is maarja je kunt me altijd pben hoor.. ik ga voor je duimen dat je nu meer geluk krijgt heb nu al zin in het weekend...
ik heb geen foto van diesel met knotten, wel met hengstenvlecht. en heb een foto die ik zelf heel gaaf vind, maar dat touw wil ik weg hebben.
Emuline
Geplaatst: 10-11-10 17:16
Kijk op deze foto ben ik helemaal verliefd is ook van me ava zie ik nu. maar zie ook dat het maar een kleine foto is, ik kan de orginele niet vinden :S wat ontzettend dom!
Laatst bijgewerkt door Emuline op 10-11-10 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
ladylisa
Geplaatst: 10-11-10 17:18
zien... ik hou van foto's
ladylisa
echt een beauty hoe oud is die ?
Emuline
haha ik upload de foto even met zijn hengstenvlecht.
edit: hij is van 15 juli, dan word hij pas 2 dus nog geen ander half
hier eentje met de hengstenvlecht. helaas kreeg ik pijn in me duim, en moest ik even stoppen. is ergens zo rond de 15 cm vanaf z'n oren, en toen was ik de steek kwijt, en moest ik maar een extra draai maken, maar ja. jammer dan
oh haha. sorry ik heb nooit de penny echt 'gelezen' ik keek alleen plaatjes en keek de stripjes een beetje door, maar onthou nooit die namen ervan. alleen de strip achterop de tina :floortje. die las en keek ik wel altijd goed die waren leuker