Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
monniej schreef:hoi, heel mn leven kapot *huilt*
bambii schreef:eejj joow we bountsen op diiejj beet eejj jooww we stampenb op diiejj biieet(sorry, ,ik ben echt meelliig ; ben nix voor nix een mafketel
)
![]()
![]()
![]()
![]()
Garmana schreef:Ik kwam uit de trein en wachtte zoals altijd op de bus naar huis.. En toen kwam de bus en iedereen erin.. ALles gewoontjesmaar toen kwam dr nog een gozer aan die kroop nog snel de bus in en toen ginge de deuren weer open voor in de bus en vlogen er 2 buitenlanders (durf ze amper meer anders te noeme :S) maar goed die grepen die ene gozer die als laatst binnenkwam en begonne op hem in te meppen.. DUs een jonge uit de bus ging zich er mee bemoeien en vroeg waarom ze dat deden. Hij kreeg meteen een grote bek.. Maar goed die turk zei dat hij zn zusje had geslagen.. En hij sloeg die gozer echt de hele bus door
! En een andere gozer die ze uit elkaar wilde houden kreeg een vet harde kopstoot
!! En toen waren ze voor in de bus omdat daar de politie werd gebeld. En daar zat ik ook.. EN hun mij boos aankijke goh wat scheet ik em joh.. Maar goed ik voelde me wel bedrijgd.. We moesten intussen overstappen naar een andere bus en die 2 gasten werden tegen.. In de andere bus zaten mijn broer en zn vriendin dus ik ernaast zitten naast een onbekende gozer.. En ik alles vertellen aan hun want hun zage dat er iets was.. En die gozer naast me vragen of het wel met me ging enzo echt vet lief!! En later kwam de politie met 4 wagens om die knakkers op te halen.. Al met al was ik dik een uur later thuis dan normaal. GOsje wat een eng moment is dat zeg..
bambii schreef:misschien is er iets met monniej 's poowniejj (s) gebeurd
Taat_ schreef:bambii schreef:misschien is er iets met monniej 's poowniejj (s) gebeurd
Haar vz paard moet ingeslapen worden .
Sterke meid!