Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fjord_Shet schreef:Sorry maar ik kom nog niet eens bij de grond, jammer voor je
femke_harley schreef:Ik ben 1.62 en weeg nog geen 45 kg.. mare.. mij zie je niet zo snel meer op een shetlander rijden.. vanwege mijn lengte maar ook mijn gewicht.. ik vind shetjes zijn meer voor wat kleinere kinderen wat paula al zei: je moet ook echt naar de lengte kijken. Voeten voorbij of op kniehoogte van de pony vind ik té groot.
ben ik het ook mee eens..
Niisj schreef:http://www.buitenzinnig.nl/DaviWB/Pagina1.html
Bekijk deze link even ...Helemaal onder aan de pagina staat een tabel met paardenrassen & hun max. gewicht dat ze kunnen dragen in een gezonde situatie.
Hiddex schreef:IK rij op een verzorgshet [ WORD WEL VERKOCHT BINNEKORT ] 1.10 cm is die en ik ong 48 kilo kan dat dan nog ??:+
Yamcha schreef:Hiddex schreef:IK rij op een verzorgshet [ WORD WEL VERKOCHT BINNEKORT ] 1.10 cm is die en ik ong 48 kilo kan dat dan nog ??:+
Ik vind het te zwaar. Als ik het zadel en je rijkleding meereken, kom je op een totaal gewicht van boven de 60 kilo en dat is echt te zwaar voor een shet.
Goed dat je het vraagt trouwens!!!
Rufus schreef:Ben het met josca eens
Hiddex schreef:Yamcha schreef:Ik vind het te zwaar. Als ik het zadel en je rijkleding meereken, kom je op een totaal gewicht van boven de 60 kilo en dat is echt te zwaar voor een shet.
Goed dat je het vraagt trouwens!!!
Bedankt d8 ik ookmaar ik wil met me andere verzorgpony die ik aan het zoeken ben een groetere of niet meer rijde