Vanmiddag wezen boscrossen met een stalgenoot. Gingen zo hard! Pony's hadden er zin in.
sakvis
Geplaatst: 30-04-17 18:34
Het staat wel grappig, zo'n shet met korte manen. Ik zou het echt niet durven, maar de mijne heeft lange manen waar ik geen onderhoud aan heb. Ik vlecht enkel als het warm is en we gaan mennen.
Lillian, als je echt zo eenvoudig en goedkoop aan materialen kunt komen dan zou ik inderdaad ook je cavaletti gaan verbouwen. Een Hca is inderdaad niet goedkoop. Ik heb er gelukkig lang voor kunnen sparen. Sterker nog, ik wist 9 jaar geleden al dat ik een HCA wilde. Toen had ik mijn pony nog niet eens. Dus toen ik een shetlanderveulen kocht kon ik rustig gaan sparen. De HCA kwam er pas toen ze 4 was.
Wij hebben er ook weer het bos van dichtbij bekeken. Bijna 15 kilometer inclusief heuveltraining. Mijn stalgenootje verwoorde het ritje als volgt: "het meest genoemde woord was EASSSSSYY" De pony's hadden haast haast haast haast We hebben ook weer twee rijpaarden schrik aangejaagd. Dat kennen jullie vast wel, dat ze je shet met kar eng vinden..... Ik vraag dan altijd of ze een stukje mee willen rijden. Dan kan hun paard zien dat wij heel niet zo eng zijn. Maar tot nog toe is er pas 1 dappere ruiter geweest die een stukje naast ons durfde te stappen. De rest probeert zo snel mogelijk een ander bospad in te rijden.
Hahaha, sakvis herkenbaar. Ik kwam eens met Alex twee westernpaarden tegen, hoezo staan die bekend erom dat ze cool in hun hoofd zijn Ze durfden niet langs Alex en tja dat was op een fietspad, dus met wat handigheid van de ruiters gedwongen.
Hier komen en de sulky en de hoefschoenen rechtstreeks van mijn spaargeld af, heel slecht I know. Maar ik heb misschien vanaf woensdag werk. Ik had vrijdag sollicitatie. Dus hopelijk komt er komende zomer geld binnen, ipv dat het eruit vliegt.
Ik vind het ook zonde van zo'n dikke bos manen, maar als jij het praktisch en mooi vind dan mag je het gerust knippen
Patricia_86
Geplaatst: 30-04-17 20:22
Ik zou het ook niet durven met de manen. Maar ik ga ook naar premie keuringen en Abop proeven en nsps wedstrijden dus kan ook niet knippen.
Ik heb vandaag een tatoeage laten zetten. Vinden jullie hem niet mooi
Spoiler: 1 van mij les kids was vorige week gevallen en dan mogen ze week erna pony kieen en moeten ze trakteren deze trakteerde op glitter tatoeage
Susanne
Geplaatst: 30-04-17 20:31
Heerlijk Mandy! Turbo max
Staat hem gaaf Patty. Lekker fris!
Mooie rit Sakvis. Heel herkenbaar die angstige paarden/ruiters als ze menners tegenkomen.
Heel hip Patricia
Patty14
Geplaatst: 30-04-17 20:57
Mandyy schreef:
Sportief! leuk! Ik twijfel nog steeds.
Vanmiddag wezen boscrossen met een stalgenoot. Gingen zo hard! Pony's hadden er zin in.
Gewoon doen denk dat Max het ook goed staat.
Hahaha Patricia! Staat heel mooi .
Wou vanmiddag Switch nog even laten vrijspringen maar Chip liep nog in de bak. Dus gingen ze samen alleen Chip ging veel te hard voor Switch. Die brak bijna z'n benen over de hindernis. Als een gek er over heen . Oude opa moet nog 100jaar mee dus maar gestopt, gek beest. Ze vonden het wel heel leuk samen .
Patricia_86
Geplaatst: 30-04-17 20:58
Susanne schreef:
Heerlijk Mandy! Turbo max
Staat hem gaaf Patty. Lekker fris!
Mooie rit Sakvis. Heel herkenbaar die angstige paarden/ruiters als ze menners tegenkomen.
Heel hip Patricia
Hij wil er alleen niet meer af dat wordt morgen een witte jas met lange mouwen aan
Staat leuk patty!!! Ik zou het bij mijn paardjes niet durven.
Sakvis lekker ritje. Pony's krijgen de zomer in de bol!
Mooie tattoo!!
Ayla
Geplaatst: 01-05-17 07:23
Leuke foto's iedereen
Knappe Switch en Chip Patty, lekker springen!
Ik heb ook geen ervaring met maagzweren, dat paarden rennies krijgen hoor ik wel vaker, zelfs op advies van de dierenarts.
Ik heb gewoon een betaalrekening en een spaarrekening en daar probeer ik zo min mogelijk af te halen, maar daar doe ik iig de wat grotere uitgaves van voor o.a. de pony's.
Sjors is gisteren 10 jaar geworden Ik was niet thuis, maar hij heeft lekker zonder deken van het zonnetje kunnen genieten in de wei.
Gisteren hen ik samen met Susanne en Willem en de pony van haar stalgenootje heerlijk over het strand gereden, het was echt genieten