Ik zal iets meer geduld op proberen te brengen.
Ik heb al wel een hele mooi foto van Pico ontvangen, van Maxime van Boxel.
(nu voor Jupiter wel alle hoop op Elien en Kim gevestigd, daar heb ik er nog geen van haha)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat gaat dan op elkaar lijken maar wel 2 verschillende stamboekeb. ben niet zo in de fokwereld bekent dus van daar
. 

en ik vond ook dat er slecht door de baby-buiken heen gekeken werd, maar ik begrijp dat ze luxer willen en dan zul je dus de oudere type merries "af moeten gaan straffen". monnikenburg schreef:rustig aan dan breekt het lijntje niet
(ahum, beetje teveel foto's gemaakt)randalinpony schreef:Tja het stamboek is in ontwikkeling, en individuele fokkers bepalen natuurlijk zelf het accent....
Maar dat die rijpaarden zo grof zouden zijn, volgens mij worden de KWPNers steeds luxer en beter, ze worden echter niet steeds fijner want dat zou problemen gaan geven.
Ik was even op zoek naar Apache, een toonbeeld van luxe en hoewel zelfs daar wel wat op af te dingen is, een erg mooi en goed bewegend paard, maar op de site van Scholtens staan wel meer voorbeelden van KWPN-ers die erg luxe zijn.
http://www.wittescholtens.nl/index.php? ... 7&Itemid=5
Als ik die langs onze ponys maar zeker ook langs het gemiddelde minipaard leg, is er volgens mij altijd nog plenty ruimte tot verbetering.
Zogende merries en oudere fokmerries tonen natuurlijk altijd wat meer 'basis', tja. Maar het probleem zit er net zo goed in, dat veel minis zo rond hun 5e pas echt zijn uitgezwaard en dan eigenlijk té zwaar geworden zijn.
Ben echt heel erg benieuwd naar alles wat online komt
bij rijpaarden komt dat nauwelijks voor.
linda2008 schreef:Nee Jupiter was Ring B, rubriek 27, nummer 231
en ik heb jou haar zien fotograverenen ze liet zich zoooo geod zien, dus ben heeeeel benieuwd

xElienx schreef:linda2008 schreef:Elien ..........??
Kim ..........??
![]()
mijn baas vind het niet leuk meer hoe vaak ik facebook en bokt check![]()
hahaha
Nog geen bericht van mn laptop![]()
nr 10 ring a.
). Laptop opzich doet t ook prima, het is een hele luxe uitvoering, maar t contactje van het stroom is kapot, dus dan wordt t lastig om hem nog aan te krijgen....