Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sophie_mini schreef:Na de eerste ronde worden 3e en geen premie hengsten weer in ring geroepen voor plaatsing; na eerste ronde is het dus hopen dat je je naam NIET hoort. Resterende hengsten gaan dan naar tweede ronde, de vrijheid.
Zoals ik het heb verstaan, blijven de rubrieken wel behouden. Dus ik denk dat overblijvende hengsten van elke rubriek één voor één los gaan, daarna samen rondstappen, en plaatsing. Anders zijn er ook geen paarden voor kampioenschap lijkt me...
Knolselder schreef:1e kindje, 5 april ben ik 32 weken en nog wat, dus dan mag het nog wel even blijven zitten![]()
Als ik erbij stilsta krijg ik echt wel zenuwen, pfff! Best niet teveel aan denken, maar daar helpt dagelijks meerdere keren dit topic bijlezen niet echt bij![]()
Maar bon, Alec staat er goed bij, mooi ronde rug, ronde billen,... Nu hopen dat hij zo blijft! Hij heeft een weekje rust gekregen. Nu gaat het trainen weer opgepakt worden, maar zal er op een andere manier getraind worden, dat hij niet teveel gaat afvallen.