Is in de zomer ook zo leuk, gaan campinggasten onze ponys voeren, kan daar ook zo pissig om worden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lois_ schreef:Hallo
Leuke Arthur foto's gezien , ben echt jaloers dat jij wel ruitertjes hebt
Vandaag is moeders jarig , dus was ff Merci halen , is bijna vast elk jaar
dravergekkie schreef:Ik heb een nieuwe aanwinst op stal staan
_Dotty schreef:Ik ben net naar de shetten geweest.
Ik ben HEEL boos. en HEEL verdrietig.
Hannemarie schreef:leuk dat je een nieuwe hebt DG (:
en leine, wat een superleuke foto's!
hier nog wat mooie plaatjes van vanmiddag.
er komt nog een topic, maar deze laat ik al vast zien![]()
de kwaliteit gaat wel lekker achteruit door het uploaden..
_Dotty schreef:Ik kwam met Vera aan bij p&f (pretty&funny, makkelijkere afkorting)
ik hoorde de meisjes die lieve altijd doen gillen: TRAP DAN ALSTIE BOKT!
Dus ik ben heel stil verder gelopen en zag ze bovenop p&f zitten, met touwen aan elke kant vna het halster als teugels.
(voor de duidelijkheid: Pretty is NOOIT ingereden en funny 10 jaar voor het laatst gereden).
Ik ben schreeuwend door naar binnen gelopen:
'JA DAMES, KOM ER MAAR AF! JULLIE WETEN DAT DIT FOUT ZIT!'
Ik zag Pretty meteen kijken 'heeuuj me'n vriendinnetje'
ze sprongen er meteen af en keken heel beteuterd.
Ik heb even gezegd dat ik al meerdere keren heb verteld dat ze NIET zonder mijn toestemming er op mogen zitten, en dat Sanne (eigenaar van waar de pony's nu staan zegmaar) MIJ moet smsen om mijn toestemming te krijgen, enze er pas opmogen als ik JA zeg.
Ik heb kwaad verteld dat ze meteen mogen vertrekken.
Verder heb ik eerder al gezien dat de touwen zo raar vastzaten, en mocht i kniet meer op de linkerkant van Pretty leunen...
Verder mocht ik niet aan haar neus zitten onder het halster dus ik denk dat ze hard er aan hebben getrokken (want ze bokt veel als je er op zit en als je eenmaal zit draaft ze meteen hard weg, en die meiden trappen met aansporen en trekken en rukken om ze te laten stoppen. niet de geweldigste ruiters dus)
Daarna heb ik nog eventjes duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is, omdat ik ook Sanne had gezegd dat ik het niet wou hebben, en als zij er af donderen en hun arm breken is het onze pony's (lees: dus onze) schuld. Of als die pony iets heeft. De eigenaar zelf had ook duidelijk gezegt ZE MOGEN NIET RIJDEEEEN.
Oh ik ben nu net door Vera gebelt.
Haar moeder heeft Sanne even gebeld en die gaat nu achter die meiden aan.
Ben benieuwd...
Sorry maar ik moest even m'n verhaal kwijt vandaar dat ik het 2 keer postte.
zit hier met tranen in mn ogen. Pretty loopt en draait als je er op wilt dus ben benieuwd hoe ze er in godsnaam zijn opgeklommen.
Ze hadden een cap op hun hoofd dus het was niet ''even een rondje stappen'' ...
_Dotty schreef:trouwens, heb foto's gevonden
-- ik op lieve, paste best maar m'n bovenlichaam is wel te lang
dravergekkie schreef:
DeSa schreef:Kinders hoeven hier ook niet te komen zonder toestemming of mij erbij. Weeeeg ermeeVriendin neemt wel eens jongere meiden mee naar haar paard die dan ook wel eens wat met de andere shet doen. Prima zolang ze de mijne maar met rust laten, anders schop ik ze het hele weiland door.
Is in de zomer ook zo leuk, gaan campinggasten onze ponys voeren, kan daar ook zo pissig om worden!
DominoLiefde schreef:whahaaa jaaa daar kan ik ook pissig op worden.
of als er kinders opzitten even je pony keihard laten galloperen tot ze eraf flikkeren.
ze doen het toch echt zelf,
maar misty laat er niemand op behalve als ik erbij ben.![]()
Anders bokt ze ze er zo weer af. xD
_Lois_ schreef:Zo jij was nog laat op Leine
Ik heb gister toch zo lekker gereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op een paard wat eerst niet bij ons in de les reed , dan had hij al gereden , maar nu mocht het wel.
Hij heet Zip en is toch best groot
1.65? Ofzo , en heel donkerbruin. Hij gallopeert heel lekker![]()
![]()
![]()
Maar bij ons weer droes op de manege