Oooh hij was helemaal overtuigd dat hij king of the world was nadat hij een aanval kreeg. Soms begint hij gewoon ineens, na een oefening, héél hard rond te crossen - te hinniken en hoofd plát naar voren! Ik moet dat echt een keer filmen, onwijs schattig
Dat is zoo stoer he als ze dat doen. Ze vinden zichzelf dan ook vooral stoer Heb het met Tink ook, dan gaat eerst haar Tinkervriend blazen. En daarna Tink, maar naast die Tinker klinkt dat echt suf. Maar oh zo stoer dat ze zichzelf vind
Ben daar ook heel blij mee Hij is sins zondag bij mij dus hoop dat ik hem snel kan wasse dat die weer helmaal zwart is haha Zen staart is ook heeeel dik
Whaha, die laatste Geweldig, echt een shettentik volgens mij, dat rollen. Mijn shetje moet ik ook echt mee oppassen als ze heeft gewerkt. Die gaat gewoon tijdens het uitstappen op het beton rollen... of laatst toen ze aan de muur nog vast stond had ze teveel jeuk en kon ze niet meer wachten. Maar ja, gaat niet zo handig als je aan de muur vaststaat... gelukkig stond ik er naast
haha, ja dat is een echte tik! moet mijn shet ook echt áltijd laten rollen voordat we iets gaan doen anders doet hij echt helemaal niks. of als hij zijn zin niet krijg als hij bijv. niet mag eten dan wordt hij heel boos en gaat er zomaar bij liggen. kan er wel om lachen maar zou niet willen weten wat er gebeurt als hij rolt met een zadel op zijn rug die kan hij zo breken! en als meneertje zand aan zijn voeten voelt is het eerste wat hij doet achterbeen omhoog staart heen en weer zwaaien en rollen.