[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Linsey1998

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:49

Nee klopt is niet verplicht momenteel. Maar mochten ze het weer terug veranderen... is de KNHS he :=

Ja we moesten wat := dus dit was voor korte termijn de snelste optie

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:55

Linsey1998 schreef:
Heel veel sterkte de komende tijd!

Brugge is heel erg leuk! Een aanrader voor een kort stedentripje.

Sjors ziet er goed uit! Hopelijk is hij snel weer helemaal op de been, en kunnen jullie weer mooie ritten maken.

Veel meer opties zijn opzich niet noodzakelijk denk ik, misschien nog spoorverbreders?

[ [url=m/aBtDOd.png]Afbeelding[/url] ]
We hebben voor Toliene een stuk kunstgras gekocht waar ze op kan staan, omdat haar hoefjes te snel slijten. Alleen zoals een echte shet is kunstgras ook heel smakelijk. Lekker plastic eten, als t maar lijkt op gras _O- dus de mat omgekeerd. Gelukkig is dat rubber met ribbels en water doorlatend. Dus helemaal top voor voorlopig.

brugge in Belgie? ik woon in Belgie.

in de stad vind ik het in het chocoladeland maar niks maar op het platteland, waar wij wonen, is het heerlijk om buitenritten te maken en je kunt er rustig paarden zadelmak maken en trainen en opleiden zonder dat ze afgeleid worden door auto's enz. . en aangezien wij nogal heethoofdige paarden fokken... perfect!

slim van die matten.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 15:51

Sterkte kiekeboefje.

En slim van de kunstgras mat! Je moet er maar opkomen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:36

De verplichte spoorbreedte is al vaker veranderd inderdaad. Ben benieuwd hoe lang het nu weer 90 cm blijft.

Arrogantje! :=
Afbeelding

Maar hij kan ook wel knap zijn
Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:37

Willempie staat er echt zo enorm mooi bij Susanne. Stiekem ben ik een beetje jaloers op zijn mooie dikke billen!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:03

Inderdaad Miranda!
Ooit... op een goede dag, zal Nick ook zo mooi slank en gespierd zijn... _/-\o_ <3

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:18

Zou ik mij hier ook mogen melden na al even stiekem meegegluurd te hebben? :)
Zag al wat voorbij komen van mensen die aan de SMR wedstrijddag gaan meedoen, ik heb mij daar ook al voor ingeschreven :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:28

Knappe Willem <3

Tuurlijk Odette, welkom :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:20

Linsey: slim verzonnen!

Lilian inderdaad handig met vakjes. Ik krijg straks ook fijne grote kast met vakjes :-)

Knappe Willem !!

Hi Odette!

Vandaag balkjes gelopen met Alf en wat vrijheids dressuur gedaan. Probeer het leuk te houden allemaal.
De verhuizing naar nieuwe stal gaat nu toch echt eraan komen. Dit weekend al. Toch wel spannend!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:10

knappe willem

welkom odette

spannend de verhuizing hopelijk wat droger weer als vandaag.

en foto van tandje van de nieuwe pony, heb niet verder gekeken want dit kijken en aankomen vind ze al niet prettig, dus ben morgen heel benieuwd.

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 08:04

mirriejj schreef:
Willempie staat er echt zo enorm mooi bij Susanne. Stiekem ben ik een beetje jaloers op zijn mooie dikke billen!

<3 <3 <3 <3

Dank dames!

Welkom Odette, natuurlijk mag je meekletsen. Leuk dat je ook mee doet aan de smr wedstrijd! Wat voor pony heb je?

StalNollie succes voor pony bij de TA!

Ingrid, spannend eindelijk verhuizen! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin krijgen en dat het een soort 'nieuwe start' gaat worden, zonder blessures en ellende.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:05

Had even paar dagen geen tijd om mee te lezen. Ga het nu weer doen. Ga even paar pagina's doorlezen. ;-)

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:28

Wat ziet Willem er goed uit en wat een leuk stalletje heeft ie !! Springpaard Willem gigant probeert ook wel een tak te springen in t bos hahah

Welkom odette. Wat leuk dat je mee doet aan de wedstrijd dag wat voor een pony heb je ?

Spannend Ingrid nieuwe stal ! Hopelijk hebben jullie je daar snel gesetteld.

Oei dat ziet er niet prettig uit. Stalnollie succes bij de ta !!

Hier niet veel nieuws gisteren mer Ayla naar Duitsland gereden om bij kramer te gaan kijken. Niets nodig maar toch met van alles naar huis gekomen. Verder lekker rustig aan t trainen en morgen krijg ik de sleutel van Mn huisje <3

Deze foto van onze verwende pony’s wou ik jullie niet onthouden Afbeelding

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:49

Wat is Willem trouwens superstrak op gewicht, echt een hele leuke sportpony zo om te zien!

En knappe pony's met een halsters Linda. Dat is een grote zaak of niet?

Dit is trouwens mijn kleine monster, Djune (84 hele centimeters :+ ) :
Afbeelding

Momenteel wel nog een tikkeltje te vet doordat ik de afgelopen maanden d'r niet zo heb getraind als anders.
In januari heb ik helaas mijn andere pony, haar zus moeten laten inslapen door de gevolgen van cushing en insulinresistentie, dit zorgde ervoor dat we haar bevangheid niet onder controle kregen.. ;(
Maar ik probeer het nu allemaal weer goed op te pakken met Djune en van haar te genieten. :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:56

Sterkte Jenny. Ik zit momenteel onder een meeleessteen. Ik heb de behoefte niet zo om dikke bijleesposts te maken. Vooral niet nu ik zelf niet fit ben, maar gaat op zich nu wel redelijk.

Welkom Odette. Jouw pony is dus net zo groot (of klein) als mijn Alex.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:56

Willem ziet er echt super uit zeg <3

StalNollie: succes met pony bij de tandarts!

Ingrid: bijna zo ver! Spannend :) En fijn, lekker balkjes lopen.

Linda: wat een leuke foto. De halsters staan heel mooi zeg <3

Odette: welkom! Leuke pony is Djune. :)

Pepper zijn hoefjes zijn weer bekapt gisteren, dus hij kan er weer even tegenaan! Wil nu wel wat meer met hem gaan doen. Denk vanavond even longeren en vrijdag een lekkere wandeling. Zaterdag hebben we eindelijk weer grondwerk les, dus hopelijk kunnen we van daar uit goed gaan opbouwen met het werk :) Wil ook proberen elke maand een grondwerk lesje in te plannen, zodat we van de zomer wat serieus aan de slag kunnen met lange lijnen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:58

Welkom Odette. We hebben van de week nog gedmt op insta. Ik herken Djune :D

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:26

oeps... ik was me vergeten voorstellen :=

mijn naam zeg ik liever niet (ivm met mensen met slechte bedoelingen) en ik woon ergens in België.

ik ben 12j oud (weet het, nogal jong, maar doordat ik ASS heb gedraag ik mij al iets volwassener dan mijn leeftijdsgenoten)

paardje heet Heilig Hart vd Lentamel (5j) en is bij ons geboren (Vagabond de la pomme x Heartbreaker) is een springpaard

poowns zijn Tientoi Lescouley (11j) eerste poown gaat nooit meer weg :+: ik men met hem en we doen mee aan prijskampen.
Moonlight (20j) is een vriend van de familie , gaat ook niet meer weg maar ondanks zijn pensioen iedere zondag de kudde controleren met hem.

mag ik meekletsen?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:11

linda_gigant schreef:
Deze foto van onze verwende pony’s wou ik jullie niet onthouden [ [url=m/tRanyV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie halsters <3 waar zijn ze van?

ElineGCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:23

StalNollie: Super leuk het veulentje! Gefeliciteerd! <3 En klasse voor de manier hoe jij handelt in paarden, mogen veel mensen een voorbeeld aan nemen. Ook super dat je zo snel mogelijk de paarden wil helpen door een DA of TA te laten komen!

Ik las over het ideal tuig. Ik heb vorig jaar een nieuw tuig laten aanmeten, ik heb toen gekozen voor alles van ideal kunststof, ik vond dit wat grover dan de Zilco, die leek me heel fragiel. Het schoftje heb ik wel van Zilco, die kussens zijn wat minder hoog en heeft inderdaad een losse draagriem. Ik heb het zelfde schoftje als dat Susanne heeft. Achteraf had ik alleen het classic borsttuig gewild van ideal, die heeft gewone vaste strengen waar er achterop een D-ring zit, dat lijkt me handiger dan wat ik nu heb.

die drukplekken op de foto's zijn inderdaad vrij fors!

Sakvis: doe jij dit voor je beroep? Je had een paar weken geleden nog iemand geholpen hier uit het topic toch?

Ayla: wat fijn dat sjors zich weer wat beter voelt!

Sterkte Jenny!! :(:)
Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde winstpunten!

Willem ziet er goed uit Susanne! Ben benieuwd naar hoe hij in het echt loopt! Kom je naar de SMR wedstrijddag? Dan kan ik je misschien zien rijden

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 15:06

Linda veel plezier in je nieuwe huis! En knappe verwende pony's!!

Odette dankjewel! Wat heeft jouw pony een mooi kleurtje! En wat ontzettend naar van je andere pony, ik heb helaas exact hetzelfde mee gemaakt vorig jaar dus ik voel met je mee. Cushing en steeds weer terugkerende HB. Ik had geen andere keus dan afscheid nemen van hem, na 10 jaar..

Eline ja wij zijn er ook weer bij! Hopelijk is hij dit jaar wat minder vervelend dan vorig jaar, kon er niks mee beginnen toen :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:19

Ik ben aan het bijlezen.

@Ingrid, Erg jammer te lezen van Alf dat hij zich afkeert van jou. Zo iets wil je na al dat gedoe echt niet meer meemaken.

@StalNollie, nieuw leven bij jou <3

Ook al gehoord over problemen met ideal schoftjes bij mini's, er dan hier ook gel onderleggers van zilco onder zitten voor het zekerste. Kussens zijn vrij smal en hebben al snel de neiging in het vel te gaan zitten duwen.

Vraag mij af of jullie dan het boomloos schoftje van zilco hebben nu?

Las wel van deze met een losse draagriem maar men met een vierwieler al zou een tweewieler er wel inzitten voor uitstapjes enkel zeker niet direct.

@Sakvis, je zegt reclame, ben jij verdeler van zilco?

@Odette, leuke pony heb je :j

@jumpyhorse, ook welkom. Ben ook van W-Vl, nog in Brugge in school gezeten.. de stad van de Chinezen met een fototoestel :')

Hier gaat verder alles goed trouwens, zaterdag en maandag terug eindelijk Finn opgepakt voor de wagen. Was nodig hij had wat te veel energie van het stil staan (had dit jaar nog niet voor de wagen gestaan).

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:37

Gelijk 4 ponys gepakt bij de ta. 3 van de 4 was HARD nodig. Arme dieren.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:43

Vandaag mijn nieuwe Liverpool binnen gekregen. Vind hem te grof en volgensmij ook een andere als op de foto
Welk bit mennen jullie mee?
Afbeelding
Afbeelding

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:47

Hij lijkt hetzelfde.