Met Tanja vorig jaar dacht ik dat komt nog niet vanacht. En jawel hoor werd mn bed uitgebeld dat mn merrie aan het bevallen was Weet nu iig waar ik bij Tan op moet letten en ga er sowieso bij slapen in de caravan
Hooi Lisette: Buckje zat toch in het topic? in haar OS staat iets van dat ze weg is,en als je haar berichten kijkt staat er dat ze BAN's en OW's heeft ofzoo.
Net les gehad (met Toots,mijn westernlespaard),ging niet echt lekker. Vodje is ziek,koortsig.
Ik krijg ook een veulentje (over 8 maanden dan)
Rhine_
Geplaatst: 13-03-11 16:35
FlorisSam schreef:
Ik krijg ook een veulentje (over 8 maanden dan)
Wat voor veulen?
_Lois_
Geplaatst: 13-03-11 16:36
nooo arme Vodje! Geef haar (?) maar een knuffel van mij Leuk , wat voor veulen?
ik krijg me eigen veulen ....maar soms zou ik willen dat ik niet zwanger was....voel me af en toe echt belabbert en alles doet soms gewoon zeer..
ik wil ook een veulen.... ga misschien eerdaags maar eens vragen wat een jaarlingetje kost die ik al vanaf veulen af aan ken..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 13-03-11 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 13-03-11 16:40
Vodje is idd een merrie Krijg waarschijnlijk een veulen van een C-pony,om hem hier af te laten spenen en hem (of haar,het is nog niet geboren) te leren om bijv. voetjes te geven en aan het halster te lopen.
hoihoi! ik eb wel bijgelezen over veulens bij vriendin van Natascha mariska80 hier op bokt staat er op dit moment ook een op springen ze is wel nat ofzo maar kan wel door het happen komen ben érg benieuwd! vandaag was een geslaagde dag, ben wel ontzettend moe
morgen weer school gelukkig wel HW vrij enzo maar ect superdom tot 4 uur en dan ook nog is een acrogym presentatie doen
hoi! heb gelezen van veulens. ik heb een videoband van [naam] Woman en Novador gekregen. Novador is de hengst die voor [naam] kwam ,een kindje van Funny ja. Die video moet even omgezet worden in een dvd'tje en dan mag ik er 1 hebben Heb ook even op een pony gereden zonder zadel, er waren meiden met 2 shetlanders en een newforest en op die nf mocht ik even rijden
[naam] ging mee wandelen en toen ging ze rollen op het ruiterpad
ik ben 6 april uitgerekend maar de laatste weken zijn toch best wel zwaar... ja dat welsh hengstje is op me oude stal geboren op 7 of 8 februarie 2010.. t is nu een naarling..en heb op t land een bonte tinker kruising verzorgd die daar op t land stond samen met wodannetje.. wodan staat links achteraan...en die bonte heb ik een tijdje verzorgd hier nog samen op de manege met ze mamma hier nog een baby foto van die tinker kruising van hierboven dit was hem nog als veulen samen met ze mamma
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 13-03-11 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt
pff haha :p nou t mag er best wel uit hoor...hoe langer t duurt hoe meer kwaaltjes ik ervaar zo me eerste zwangerschap maar schijnt allemaal normaal t wezen
ik heb net 7,5 km gewandeld, heel genemuiden rond en eerst nog een stuk binnendoor. had niet in de gaten dat we zo lang gingen dus had mijn nieuwe pumps aan halverwege heb ik die dingen uitgetrokken en ben k op blote voeten verder gegaan. nu heb ik wel hele vieze voeten, vol met blaren, dus zo moet k eventjes voeten schrobben