Meevallen ? er staan gemiddeld 3 balen hooi in, 2 balen stro, paar voeremmer, en voerzakken/tonnen en elke week word mijn kast aangevuld nav het gebruik. En dat mag Kimmetje weer opruimen.
Buckje schreef: Jammer mensen maar ze is mijn stalknecht al. ___ Dan word ze mijn.. weideknecht?
xMonsterr schreef: ik heb niet eens een kast, alles ligt op de grond ___ Oeeh ik ook! M'n poetskist staat in een ''kastje'' van 3 kistjes op elkaar, ieder een kastje en eentje voor overige shït , mn halsters hangen aan een haakje en de rest ligt óf op de grond, óf op een plankje.
ik zou als ik mocht kiezen wel een mooie grijze shet willen, lijkt me wel grappig. Lekker breed en stevig gebouwd, dikke vacht. Echt zo'n rond bolletje
Die van mij is op het moment grijs
_Rosanna
Geplaatst: 31-01-11 10:34
Hannemarie schreef:
aaaaaaaaaaaaaagrrr. k zit echt weg te kwijlen bij de h&m site maar ik mag niks halen voordat ik mn hele kast heb nagekeken xd
Ik heb geen zin om 20 pagina's bij te gaan lezen hoor sorry. heb alleen de eerste paar en de laatste paar gelezen
Ik heb wel een kast. Nouja het is eigenlijk een soort ruimte achter de stal van Pandora en daar staat een kast in. Maar al mijn spullen paste niet in die kast dus nu heeft een vriendin van mij het helemaal ingericht met allemaal haken en zo voor hoofdstellen halstertouwen en een soort van dekjesrek
Haha maar t is niet schoon te houden hoor Mn westernhoofdstel was laatst beschimmeld Nu hangt alleen mn switch hoofdstel dr nog want die zit in een hoofdsteltas
TheJokerr
Geplaatst: 31-01-11 16:45
_Rosanna schreef:
Maar je profiel valt wel op
Welkom! ik heet Sanne, verder nog niet ect profiel ofzo dus vragen mag altijd
Kail koele ratjes en leuk profiel
toen over frummels en veulens! ik heb liever een grote maat en dan zweetvos of een bruine shet, zweetvos is niet zo heel bijzonder maar bruin weer lekker wel
jezus vandaag opendag op obc huissen 2 minuutjes lopen, hadden we verzorging, kapsalon en schoonheidssalon Joris een jongen uit mijn klas waar ik op ben die moest mij doen en ik hem, en hij ging mijn haar stijlen enzo echt zoon schatje
sorry slordig bijgelezen helaas valt mijn internet om de 5 minuten uit
_Lois_
Geplaatst: 31-01-11 16:45
heb jij ook een HH switch Eline? Ik ook heb je de oude of de nieuwe?
Sophie was lekker fris heb er een filmpje van, JEZZUUUUS dat beest kan LOOPEN echt waar zoo mooi die gangen, op het filmpje kun je het niet zo goed zien maar in het echt vlieg je gewoon mee
toen even snel bij proba een borstel in de wei erover heen gehaald, die was ook weer blij toen heb ik de 3 kleine poowns in de bak gezet ( chicka, Bubbels en Inniemini ) en die gingen ook lekker rennen toen hun terug gezet en kon ik ffies schaatsen daar hebben ze een grevel en daar stond water in door de regen ect, en daar lag ijs overheen pony's hadden heel slim er een gat ingemaakt om te drinken