Hmm ben benieuwd wat ze er mee bedoelen ja! We moeten zaterdag met de trailer weg, vind het geen fijn gevoel alsie zowat achter de auto vandaan vliegt.
ja ik vind het altijd wel vervelend hoor. ik zat toen in een plens bui met diesel. hij vond dat niet geheel op zijn plaats
Mandyy
Geplaatst: 09-11-10 21:44
Emuline schreef:
nog steeds niet lekker. heb nog net geen ontsteking. dus ik moet nu rustig blijven (niet werken etc) en nurofen blijven slikken, zodat de koorts omlaag blijft, en de ontsteking niet kan doorzetten nu is het zonder pijnstillers niet uit te houden hoor
pamperdedam, ik ben vrolijk net heerlijk gereden. ook veel fotos gemaakt. misschien komt er nog wel een topic
JudithO
Geplaatst: 09-11-10 22:05
Emuline schreef:
ja ik vind het altijd wel vervelend hoor. ik zat toen in een plens bui met diesel. hij vond dat niet geheel op zijn plaats
Komt me bekend voor Toen we met Jolly en Miracle naar Miracles keuring reden, kwamen we onderweg door een dikke onweersbui heen... Wij waren helemaal blij dat we de pony's droog uit het land hadden gekregen, bleek op het keuringsterein dat het in de trailer geregend was. Hadden we alsnog een natte Miracle met krulletjesvacht... Droogde gelukkig wel snel! Op het terrein zelf begon het nog een keer te storten, toen hadden we het zeil maar naar beneden getrokken en de raampjes dichtgedaan.
Hopelijk komt die storm er niet! Windkracht 6 lijkt qua woorden wel mee te vallen, maar bij 7 gebeuren er al rare dingen..
hier is een foto'tje van vanavond er stond een parcour, nog van de wedstrijden van zaterdag en alvast voor de wedstrijden van a.s. zaterdag. dus we hebben veel gesprongen.
ik zit raar, maar rani maakt altijd zulke noodsprongen omdat ze nooit uitkomt en hij is een beetje overbewerkt, maar daar had ik zin in
hij is wel erg groot
Hannemarie
Geplaatst: 09-11-10 22:25
Emuline schreef:
dit is het rijtje:
- nicht lag op sterven, - auto word geterroriseert, - tweede auto is ook nog eens kapot, - wasmachine stuk, - keelinfectie, - wasdroger stuk,
ze ligt op de gewone afdeling aan te sterken. ze loopt met de dokter door de kamer heen, om weer beetje conditie op te bouwen. en dan gaan ze beginnen met chemo!
Sterkteee! Wauuww. hannemarie. je rijd wel druk. xD Geintjetoch, tochgeintje. Was super vanavond, lekker op Belle gereden. stuur morgen wel een foto of ik maak een topic. ben echt door dit topic verslaafd aan bokt geraakt. xp en ik ben een beejte melig. heeft hier iemand nog wat leuks gedaan vanavond?