Het regent, het regent de pannetjes worden nat, er kwamen 2 soldaatjes aan en die vielen op hun Gat Het hagelt ook een beetje
Iesjj_ schreef: Het regent, het regent de pannetjes worden nat, er kwamen 2 soldaatjes aan en die vielen op hun Gat Het hagelt ook een beetje Ghehe hier niet hoor..
We moeten allemaal heel veel -praten... we gaan de bokkers op roepen!MONTANA, ANNE, ANNEMIEKE, DEBORAH KOM ALLEMAAL NAAR DIT TOPIC !!
Doe dat maar!! ik weet eral 1!!SunshineMii schatje! niet dat mens maar de shetlander!! echt zo lieffie!!
En die mag k in rijden! die heeft 5 jaartjes stil gestaan! hij doet echt heeeeeeeel errgg goed zijn best!
Ik ken al iemand met een shetlander die online is en bokt heeft ik zal wel ff vragen of die ook in dit topic komt..
Ik ben zo vrolijk en blij , ik denk dat ik maar eens horse en co ga kijken. Op internet (www.horsecompany.nl) Maar dan mis ik weer een hele hoop in dit topic dus dat wil ik ook weer niet.Want we gaan als een speeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
Hey! Ik heb me vinger gekneusd.. loppe met een mitella rond! Horse And Co is egt leuk he? Ik vind het egt een super leuk progamma!