[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 12:29

@Susanne, Ik kan het ook niet begrijpen dat mensen zonder cap mennen, mensen die hun kids op de wagen meenemen zonder helm al helemaal niet.

Jammer om te lezen van dat ongeluk zeg :(:)

@Miriam, Pfft hoe ze het soms doen. De pony in de tijd waar mijn mini tinker stond ook opeens een snee tussen zijn 2 ogen in. Moest wel genaaid worden, we hebben nog alles afgelopen maar konden geen oorzaak vinden.

Hier gisteren het zilco tuig helemaal gewassen ook. Eens voor de gein op de allerkleinste smurf gepast hier en het paste nog ook. Ik ben benieuwd hoe de zweetplekken gaan zijn ermee.

Ik trof Finn vanmorgen ook onder de wondjes aan hier, iets met een pony die last heeft van zijn hormonen en het op hem gemunt heeft. Werd normaal gisteren gecastreerd maar de DA is niet komen opdagen (te druk en vergeten te verwittigen zei die), gebeld en zou maandag komen nu. Voor het zekerste al even gemaild naar een andere wat het tarief is voor moest die weer niet komen. Ze staan nu uit elkaar voor het zekerste, hij was afgelopen 2 dagen braaf niks niet klieren dus ik dacht dat het veilig was om ze samen te laten in de nacht ook maar dus fout gedacht |o

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 12:39

Oef. Bekend verhaal Lori. Ook een reden waarom blitz binnenkort geholpen word. Mowgli staat er steeds buiten adem van. En gister werd hij zo fel, dat je zelfs in z’n ogen kon zien dat het geen spelen meer was....

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:03

Lori schreef:
@Susanne, Ik kan het ook niet begrijpen dat mensen zonder cap mennen, mensen die hun kids op de wagen meenemen zonder helm al helemaal niet.

Mijn dochter heeft wel altijd haar cap op, omdat dat moet van mij. Ben zuiniger op haar dan op mijzelf. :+

Zal hem eens onder het stof vandaan halen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:04

Dank allemaal :)

Linsey: wat goed om te horen dat jullie je al wat beter voelen! Echt een ellendig virus is het.

Mowgli: nare wond heeft Blitz. Hopelijk is hij als ruin straks weer wat liever tegen je andere pony.

Lori: balen dat de dierenarts jullie vergeten was. Je bereidt je er toch op voor een castratie :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:25

@Miriam, Bij jou ook al, niet leuk voor Mowgli ook nee. Hier zie je zijn blik ook compleet veranderen op zo een moment.

En klopt ik was expres vroeger opgestaan, alles wat extra opgeruimd en dan komt die niet. Het is helaas steeds vaker dat afspraken verzet worden maar normaal belt die dan dat er wat tussen is gekomen. Ik ben benieuwd naar de tarieven van die andere dierenarts, misschien stap ik over.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:29

Suus, wat naar dat ongeluk zeg! Die Willem, dat hij ook zo tegen die bomen opknalt :oo
Hopen dat hij er niks aan overhoudt.
Is je HCA nog wel heel?

Ik heb ook altijd mijn cap op. En er gaat niemand met mee op de de wagen mee, zonder cap.

Linsey, fijn dat jullie al wat aan de beterende hand zijn.

Lori, beetje jammer dat de dierenarts niet is geweest. Een weekend kan lang duren dan...

Ik heb gisteren voor het eerst tandem gereden met Fleur en Sem. Dat ging erg goed, zelfs toen we werden ingehaald door zo'n mega landbouwmachine met 1 groot voorwiel... en die net even moest ontluchten naast ons _-:( dat was echt even een '7 kleuren.... ' momentje :=

Afbeelding

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:35

Nou spannende dag weer gehad hier. Toos had koliek, maar ze doet het weer gelukkig.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:36

Mama_Rianne schreef:
Nou spannende dag weer gehad hier. Toos had koliek, maar ze doet het weer gelukkig.

Toos wel pech zeg

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:34

Jolynne: arme Brave.. beterschap :(:)

Romy: fijn dat het aan de betere hand gaat met Pieter, ik kan me voorstellen dat hij er mentaal een flinke knauw van heeft gehad :(:) Fijn dat de eigenaar van de husky zijn verantwoordelijkheid neemt.

Linsey: nogmaals beterschap, fijn dat jullie aan de betere hand zijn.

Hey Patty, leuk om nog eens wat van je te horen :) Hoe gaat het met Switch, is hij lekker van zijn pensioen aan het genieten?

Gonli: ik zag je HCA sulky op de bokt markt staan.. ga je er mee stoppen?

Eline: een sportcoupe staat Eddy goed! :D

Susanne heeft een flinke smakkerd gemaakt, gelukkig had je een cap op. Ik men ook altijd met cap.

Miriam: dat is een flinke snee, hopelijk is het snel geheeld.

Daniëlle: leuk, tandem!

Rianne: beterschap voor zorgenkindje Toos :(:) Enig idee hoe ze aan koliek klachten komt, wellicht zand?

Leuke honden en katten heeft iedereen! Wij hebben geen huisdieren, willen wel graag een hond.

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:07

Ayla! :D
Hoe is het met jou? En Sjors?

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:33

Ayla, nee ik heb geen idee. Zandkuur krijgt ze 1x in de maand, maar goed dat hoeft niet te zeggen dat alles weg is. Ze is er nu weer helemaal door heen, hartstikke vrolijk weer en goed gemest.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 16:50

Daniëlle: leuk zo in tandem. Spannend momentje met de landbouwmachine.

Rianne: fijn dat Toos weer beter is, koliek is zo naar.

De bollenvelden zijn weer prachtig hier. En dit jaar zonder hordes Japanners er in :D

Afbeelding

Afbeelding

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:37

Hele mooie foto’s Susanne!

Rianne, jeetje wat heftig! Gelukkig gaat het beter, koliek is echt heel naar.

Leuk tandem Danielle

Toliene mag vandaag 17 kaarsjes uitblazen Y)(^)
Afbeelding jammer genoeg kan ik haar niet verwennen vandaag met een appeltje. Maar dat komt snel :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:58

Ahh poppetje is het toch ook, gefeliciteerd!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:03

Gefeliciteerd met Toliene!

Zulke mooie foto’s Suus! Ik wil die velden ook eens in het echt zien. :j

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:15

Knappe Willem!

Gefeliciteerd met Toliene. *\o/*

Mandyy, even de polder in. Biddinghuizen staan ze ook veel!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:21

Prachtige foto locatie natuurlijk de velden daar. <3

Nog een gelukkige aan Toliene :D .

Cookie was ook nog jarig donderdag, hij is 5 jaar inmiddels. Het helemaal vergeten te melden met het gedoe met de dierenarts die ons was vergeten. :o

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:57

Mooie foto’s van Willem!

Arme toos, fijn dat het weer beter gaat nu!

Gefeliciteerd met toliene *\o/*

Cookie ook nog gefeliciteerd *\o/*

Hier is het helemaal mis met blitz... ik heb ze gister apart gezet door een draadje ertussen te zetten. De mensen waar ze staan belden mij dat het helemaal fout ging en Mowgli het niet meer aan kon. Blitz bleef maar op hem “dekken” en houdt maar niet op.
Vanavond na een dagje rust wilde ik ze even samen zetten onder begeleiding van mij, maar blitz sprong direct weer op Mowgli. Dus morgen word direct de dierenarts gebeld, want dit gaat zo niet langer.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:08

Hakkie takkie weg zakkie :') nee zonder gekheid, dat snap ik! Arme Mowgli. :(

Mooie foto’s Susanne! <3

Gefeliciteerd Toliene en Cookie <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 23:44

@Miriam, Ik hoop voor je dat hij ook snel kan komen om hem te ruinen. Inderdaad hakkie takkie weg zakkie en hormonen. Hier staat nu overdag onze jongste bij hem die gewoon mee stoeit en in de nachten voor het zekerste apart. Ik hoop echt dat de scherpe randjes er snel af gaan zijn. Arme Mowgli ook en Blitz zelf ook natuurlijk, de hormonen nemen dan echt compleet over van hun verstand. :(:)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:38

Nou afspraak is gemaakt. 30 april komt de dierenarts. Nog even 10 dagen volhouden

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:40

Wat een boefje met zijn hormonen. Fijn dat de afspraak gemaakt is! Voor alle partijen beter als ik het zo hoor.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:48

Susanne schreef:
Wat een boefje met zijn hormonen. Fijn dat de afspraak gemaakt is! Voor alle partijen beter als ik het zo hoor.

Absoluut !

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:13

Oh gelukkig Miriam!

Oh wauw Cookie zijn ander veulen is geboren en wauw <3 . Het is terug een hengstje. Waarom heb ik de teller op maximum 3 eigen staan :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:22

Hi allemaal,

Ik ben even afwezig geweest omdat het allemaal niet zo lekker ging en ik veel stress had van vanalles. Inmiddels gaat het weer beter en dat merk ik ook meteen aan Pepper. :)
Hopelijk mag ik weer meekletsen van jullie.

Lori: Wat sneu van de wondjes bij Finn. En wat een pannenkoek die dierenarts, haha. Hoe is de castratie gegaan?
Gefeliciteerd met Cookie nog!

Mowgli: Blitz ook al in de lappenmand. Beterschap :(:) En sneu dat Mowgli zo een last heeft van hem.. 30 april is nog eventjes ja, maar de afspraak staat in elk geval.

Suus: Ik begrijp dat ook echt niet. Ik men echt altijd met een cap.. En wat schrikken zeg. Hopelijk zijn jullie oke? Wat zien de bollenvelden er prachtig uit zeg! <3

Linsey: Fijn om te horen dat jullie je alweer wat beter voelen! Hopelijk snel weer helemaal fit en gezond. En nog gefeliciteerd met Toliene!

Danielle: Wat leuk zo in tandem naar buiten! Kan me voorstellen dat je je rot schrikt als zo een grote machine ontlucht naast je.. Brr..

Mama_Rianne: Hoe gaat het nu met Toos? Wat een ziekeboeg hier :(:)

Hier even niets spannends te melden. Met Pepper doe ik rustig aan en dat gaat fijn zo. :) Hij is vandaag jarig en is alweer 5 jaar geworden, de tijd gaat zo snel!
Gisteren is hij bij de tandarts geweest en dat zag er allemaal netjes uit gelukkig. 1 kiesje was iets te lang dus die is wat ingekort en moet over 8 maanden nog een keer, maar dat was het.

Gisteren na de behandeling moest hij nog anderhalf uur wachten voor hij terug mocht het land op i.v.m. de sedatie. Dus we hebben lekker samen zo in de zon gezeten. <3
Afbeelding