Hier een labrador van 5 jaar (geadopteerd in oktober), ze speelt even graag in de tuin met der bal dan dat ze meegaat gaan wandelen. Ik denk echter dat het veel van het karakter afhangt ook allemaal bij ieder ras. Ik wou oorspronkelijk een border collie hebben tot ik Finse lappenhonden leerde kennen, ik hoop daar ooit eentje van te adopteren of een puppy te nemen.
Mandyy
Geplaatst: 12-04-20 09:30
Zon leuke foto Suus! Genieten zo!
Ik heb geen hond, wel twee poezen (Britse Kortharen).
Wat een leuke foto suus!! Kan zo in een tijdschrift.
Ik heb vanalles wat. Vik is een border collie. Past precies bij wat ik leuk vind. Joep is ook altijd mee geweest. Ideale eerste hond. En pieter is een klein draakje maar zo lief en gezellig!!
Ja klopt! Zijn infuus is er uit. Vandaag mag zijn drain er uit. Hij doet het goed! Is heel vrolijk en je merkt eigenlijk niks aan hem. We hebben hem alleen nog niet aan andere honden laten zien uiteraard.
Wat leuk om te zien wat de honden en katten zijn van iedereen.
Ik heb 2 chihuahua's. Niet echt bewust voor gekozen, maar zijn op een zwak moment op mijn pad gekomen broer en zus. Het mannetje is echt het schattigste hondje wat ik ooit gehad heb.
Als deze er niet meer zijn, zou ik toch voor een sportiever en groter hondje gaan. Eentje die je mee kan nemen op buitenrit ofzo.
Patty14
Geplaatst: 12-04-20 15:08
Mandyy schreef:
Patty, je was echt net op tijd naar New York hè? Gelukkig ben je weer beter.
Ik miste je al in het topic!!
Jaa en ook net op tijd weer terug . 2 dagen later was alles daar dicht dus echt geluk gehad.
Gelukkig gaat het weer goed met Pietertje, Romy! Heb veel aan jullie gehad afgelopen dagen.
Honden die niet opgevoed zijn kan ik ook heel slecht tegen. Wij hebben een pup van 5maanden, een Hollandse Herder. Hij vind juist iedereen leuk, alleen mensen hem soms niet . Hij komt nog niet altijd netjes terug als we hem roepen (gaat steeds beter) daarom zit hij aan een lijn van 30meter om dat mooi te kunnen oefenen. Zodat hij niet de kans heeft om tegen mensen aan te springen als hij geen zin heeft om te luisteren.
Iedereen hier nog gezond?? Hoe is het met jou Linsey??
Ik ben gewoon aan het werk, kom iedere dag met meerdere mensen in nauwe aanraking. Tja, part of the job. Wel strenge maatregelen, maar de verzorging van onze cliënten gaat gewoon door. Dat vind ik niet zo erg.
Het ergste is onze cliënten keer op keer moeten vertellen dat ze niet naar papa en mama mogen en dat zus niet op bezoek komt. Elke keer de teleurstelling en het niet begrijpen. Het is gewoon heel zielig, zou het ze zo graag kunnen vertellen.
Heb er wel een nieuwe hobby aan over gehouden trouwens met dit virus. Ben begonnen van paracord en keramiek kralen anti teek halsbandjes te maken voor honden. Echt leuk om te doen. Familie van mij deed dit al en heeft het me gisteren laten zien. Heb leuk koord en kralen besteld dus zal vd week zelf beginnen oefenen
Kiekeboefje
Geplaatst: 13-04-20 10:30
Er staat trouwens een onwijs leuk beleerd paardje op de boktmarkt, voor de kleurtjes liefhebbers onder ons
Spoiler: Voor eigenlijk veels te weinig geld, ze heeft geen idee
Jenny zag ik dat op instagram? Maak je ze ook op bestelling?
Ik ga kijken op de bokt markt
Susanne
Geplaatst: 13-04-20 12:20
Jenny: die bandjes staan wel stoer vind ik altijd. Had er laatst toevallig een en ander over opgezocht. De meningen of het wel/niet werkt lopen wel erg uit een. Misschien mensen hier er ervaring mee? Sneu voor je cliënten
Patty: stoere hond heb je, hij wordt al groot zeg!
Dat paardje op de boktmarkt is van iemand die voorheen hier ook mee kletste.
Vanochtend Willem zijn pootjes even opgeschoren en gewassen. Ondanks er nu geen wedstrijden zijn hoeft hij er niet als een zwerver bij te lopen
Linsey1998
Geplaatst: 13-04-20 12:41
Leuk jenny die kralenkettingen. Hoe doe je dat dan?
Wel leuk paardje op de boktmarkt! Helaas is mijn geldplant hahaha een beetje op. Kreeg van de week de rekening van de kliniek van Macho. Jeetje schrok me rot Toliene die ik 4 dagen op de kliniek had staan met alle behandelingen was meer dan de helft goedkoper
Lief dat je het vraagt Jenny. Het gaat heel wisselend, ene keer voel ik me wel goed en denk ik dat ik binnen een paar dagen wel weer beter ben. Andere moment ben ik weer heel erg ziek. Ik kan er eigenlijk nog niks overzeggen, alleen hopen dat het snel beter gaat.
Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 13-04-20 12:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Susanne
Geplaatst: 13-04-20 12:41
Was de Pup nog vergeten, al denk ik dat de meeste hier die wel kennen inmiddels. Sportlijn husky. Extreem sociaal tegen andere honden en mensen, vloerkleedje in huis maar moet wel rennen Helaas heeft hij wel epilepsie (krijgt medicatie).
Al wat inspiratie kunnen opdoen wat betreft honden, Eline?
Lori
Geplaatst: 13-04-20 12:49
Gaat dat over die perlino merrie?
@Linsey, Loopt snel op he zo een zaken
Die kralen vind ik altijd wel mooi in combinatie met paracord en eventueel biotaan maar ik lees toch vaak dat ze alsnog vlooien hebben ermee helaas.
Susanne, ach weet je; of ze nou werken of niet. Het ziet er stoer uit er zit enige werking in, want Boris en ik lopen alleen maar in het bos bijna en hij heeft nog nooit vlooien of teken gehad en draagt het bandje nu vanaf januari. Meningen verschillen maar vind het vooral leuk om ze te knopen. Voor degene die ze leuk vinden; tegen omkosten en verzending stuur ik ze wel op
Ja wel allemaal hondenmensen hier! En de knappe katten van Mandy en Patty
Susanne husky is ook knap!!
Linsey, bah nog even beterschap dan!!! De kettingen kun je knopen op een speciale manier, je had vroeger wel van die plastic touwtjes als kind zijnde en daar kon je een armbandje of sleutelhanger ect van maken, beetje op die manier.
Susanne
Geplaatst: 13-04-20 13:21
Linsey: pak je rust, beterschap
Romy: dankje! De husky gaat eigenlijk met alles goed samen dus dat is heel fijn.
Jenny: ik stuur je even een PB
Jolynne
Geplaatst: 13-04-20 18:49
Romy: Zulke eigenaren van 'aanvallende' honden kom je in ieder geval niet vaak tegen, heel fijn dat de eigenaar al zijn verantwoordelijkheid neemt en zo begaan is! Hoe gaat het momenteel met je hondje?
Lindsey: Dat is balen dat je positief getest bent, wel fijn dat je nu weer bij je vriend kunt zijn en zekerheid hebt. Nu maar goed uitzieken
Susanne: Foto kan zo in een boekje!
Ik heb buiten de poowns maar 1 'kat'. Ik noem kat tussen haakjes omdat ze een apart geval is: eet geen vlees, kan niet miauwen ('ottert' vooral), heeft een steekje los en slaapt amper, eet enkel fruit en groenten (met voorkeur courgette, sla, tomaat en komkommer). Qua vlees lust ze wel veggie.
Vandaag ben ik enkele dekens naar Brave gaan brengen en het was fijn om hem te zien. Hij heeft sinds de operatie wel al flink ingeleverd, had niet verwacht dat dit zoveel ging zijn.Had zijn lievelingssnoepjes mee, maar hij heeft er toch een flinke tijd over gedaan over de 2 stukjes die hij kreeg. Hij had ook wel relatief veel pijn aan zijn houding te zien, hij stond namelijk ondergeschoven met zijn beide achterbenen.
Wel hebben ze een oplossing gezocht zodat hij toch buiten kan kijken, dat was wel fijn om te zien!
@Linsey, heel veel beterschap, hoe voel je je nu? Het zit allemaal niet mee he.. @Jenny echt respect voor jou! En alle andere mensen in de zorg!
Wat een leuke honden komen er voorbij! Ik zag iemand met ook 2 chihuahuas leuk! Wij hebben er ook 2, naja 1tje de jongste van 4 maanden is een kruising chihuahua en de oudste is nu 2
Een fototje met mijn vriend haha.
Ook heb ik bij Gonnie voor het eerst de sulky er achter "gehangen". Zelf heb ik nog geen ervaring met mennen, helaas kan momenteel ook nog niemand langs komen om alles goed af te stellen ivm corona. Dus ik kan er nog niet op gaan zitten helaas. Wel slepen we al een tijdje een autoband door het land en ze is echt heel braaf! Kan niet wachten om begeleiding te krijgen!
Hoe gaat het verder met iedereen? Vermaken jullie je nog? En verder nog gezond?