[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:56

Oh wat fijn Ymor!!! Misschien door de verdoving dat er nog geen eetlust is?

Brave is inmiddels geopereerd en vlot ontwaakt. De fistel was ruim 10cm doorsnede, dus ze hebben flink moeten snijden. Er zijn 2 stalen genomen, de fistel zelf en de etter, die helemaal niet meer lopend was maar gewoon een heel hard stuk was die verkleefd was.
Nu 1 week vol spanning wachten op het resultaat van de kweken. Ik mag pas maandag voor het eerst op bezoek komen, omdat het er nu te heftig uit zag. :)

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:58

Wauw Romy, wat fijn! Lekker thuis zal hem goed doen. Ik heb vaak aan je gedacht vandaag.

Jolynne gelukkig is de operatie achter de rug!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:24

Miriam, Hier klieren ze ook een hoop af met elkaar, blij te lezen dat het redelijk goed met 'm gaat.

@Jolynne, Blij te lezen dat hij goed is ontwaakt terug, blijft toch altijd spannend. Nu vooral duimen op een goed herstel en daarnaast dat het niks ernstig is de fistel.

Net even gaan wandelen langs de koeien met Cookie, kwestie van hem duidelijk maken dat het geen paard etende wezens zijn :D . De volgende keer nog een keer aan de hand en daarna terug aan de lange lijnen proberen mits het goed gaat.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:54

Jolynne, gelukkig is de operatie goed gegaan. Nu uitkijken naar maandag :)

Romy, oh wat fijn voor jullie! Ik heb ook heel de dag meermaals aan jullie gedacht. Het is toch je grootste nachtmerrie. Gelukkig is hij er goed uit gekomen, maar nu wel lekker aansterken thuis, klein jongetje... :(:)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:43

Jolynne wat fijn dat de operatie goed is gegaan!!

Pieter is echt zo vrolijk! Wil de hele tijd spelen en is zelfs al even een klein stukje mee naar buiten gegaan. Klein wonderkind. Heeft wel een knauw gehad, hond die verderop blaft en hij kroop helemaal in elkaar. Maar is ook logisch natuurlijk! We gaan een mooi plan op stellen om hem weer vertrouwd te krijgen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 23:22

Klinkt goed Romy! Kleine vechter!

Heb je nog iets gehoord van de eigenaar van de Husky?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 05:07

Ja zeker! Hij heeft direct de verzekering ingeschakeld en zichzelf aansprakelijk gesteld. En hij heeft een mooie bos bloemen opgestuurd. Hele lieve man! Hij had dit nog nooit mee gemaakt, de hond die dit heeft gedaan is normaal heel lief en speelt met alle honden. Maar vanaf gisteren moet hij voor altijd met een muilkorf om naar buiten. Vind het heel goed dat hij direct zo handelt.

Ben blij dat dit een verzekeringskwestie is. Je betaalt wel gewoon maar jeetje wat loopt dit hard op!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:47

Gelukkig pakt hij het netjes op!

Hoe is het nu?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:22

Jeetje wat een goede man! Heel eerlijk en staat voor de gevolgen, heel erg fijn. Zag net een filmpje van Pieter op Facebook, klein schatje <3 hopelijk snel het vertrouwen terug.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:29

Gelukkig heeft die man zijn verantwoordelijkheid genomen :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:45

Zonder geluid luisteren haha

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 10:48

Ik heb je niet op fb maar wat een schattig dotje zeg <3 . Die ziet er vrolijk uit, gelukkig maar.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:01

Fijn dat de eigenaar van de hond zijn verantwoordelijkheid neemt! Beterschap voor Pieter!

Sam werd laatst ook uit het niets gegrepen door een andere hond, eigenaar had hem totaal niet onder appèl, liet hem op ons afstormen, stond er vanaf een afstandje naar te kijken hoe zijn hond bovenop die van mij dook en deed he-le-maal niets. Ja behalve heel kwaad worden op mij toen ik ze probeerde uit elkaar te halen en hij van mening was dat ik zijn hond een schop gaf (wat absoluut niet zo was) _-:( asociaal rotvolk.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:31

Verschrikkelijk he! Nu ik weer in de pups zit merk je weer hoe lastig het is om je hond fijn te socisliseren

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:37

En dan nog heb je mensen die de prijs voor een puppy te veel vinden, ze weten vaak echt niet hoeveel werk erin kruipt. :roll:

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:37

Fijn dat het goed gaat met hem Romy.

Hier lekker gereden in het bos samen met iemand en haar tinker.. daarna nog even wat wezen drinken bij ons. Toos vond het erg gezellig.
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:42

Wat ziet toos er goed uit!!

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:52

Ymor schreef:
Wat ziet toos er goed uit!!

Ja he, zo blij mee! :D

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 18:54

Toos ziet er inderdaad goed uit! Is het druk in het bos daar? Ik zit te twijfelen om morgen met Eddy naar het bos te gaan..

Verschrikkelijk die onopgevoede puppy’s, wij willen waarschijnlijk ook een puppy kopen, maar ik kan echt geen ras kiezen :’). We willen graag een grote/middelgrote hond, kortharig en een sociaal ras die niet perse heel veel beweging nodig heeft. (Niet verplicht iedere dag 2 uur wandelen ofzo) ik zou graag willen dat die straks met de pony’s meekan op buitenrit. Hondje komt hier in huis en als we er niet zijn in onze grote tuin

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:15

Nee hier is het niet zo druk in het bos.. Wel langs de weg met fietsers.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:06

ElineGC schreef:
Toos ziet er inderdaad goed uit! Is het druk in het bos daar? Ik zit te twijfelen om morgen met Eddy naar het bos te gaan..

Verschrikkelijk die onopgevoede puppy’s, wij willen waarschijnlijk ook een puppy kopen, maar ik kan echt geen ras kiezen :’). We willen graag een grote/middelgrote hond, kortharig en een sociaal ras die niet perse heel veel beweging nodig heeft. (Niet verplicht iedere dag 2 uur wandelen ofzo) ik zou graag willen dat die straks met de pony’s meekan op buitenrit. Hondje komt hier in huis en als we er niet zijn in onze grote tuin

Lastig! Je wil dat de hond op de kar zit of mee loopt?

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:12

Misschien een labrador zoals ik Eline? Zijn sociale honden ook naar paarden en hoeven niet iedere dag 2 uur te lopen.

Fijn dat pietertje weer lekker thuis is. Fijn dat het baasje zo meelevend is. Hoor je ook niet vaak.

Toos ziet er inderdaad goed uit!

Ik ben vanmiddag gebeld door de ggd en ben inderdaad positief op corona. Dus mijn vriend en ik mogen weer samen zijn gelukkig :)

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:16

Hier 2 border collies, maar ik loop echt niet elke dag 2 uur hoor. Als ik moet werken heb ik daar helemaal geen tijd voor. Ze gaan hier wel vaak mee naar Toos en dat vinden ze heerlijk.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 23:46

Hier een dwerg poedel! :) heel sociaal lief hondje en een heerlijke knuffelkont. Kan je dan ook echt een poedel aanraden, heel slim en sportief maar hoeft echt geen 2u per dag te lopen. Je moet ze wel bezig houden met speeltjes.

Een foto van deze week met Hidde <3
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:13

Ik heb een Toller (Nova Scotia duck tolling retriever). Geweldig ras, wel eentje die veel beweging nodig heeft. Ik doe er agility mee en loop dagelijks toch wel een flinke ronde op het strand/in het bos/bij ons in de polder. Maar als het een dagje niet zo is, wordt hij niet meteen vervelend ofzo. Dus dat is wel lekker.

Afbeelding