haaaaaaaaaaaaaai ben terug van paardrijden, moest op jens, een ruin van 3/4/5 (?) jaar en hij springt niet zo vaak dus wij zo een lijntje, een paar x gesprongen, ook uit galop en steeds iets hoger. kwamen we rond de 55/60 cm, gewoon kruisje 1, op naar steiltje 2, rustige galop en toen KABAM, weigering dus nog een x, gaat ie heel raar springen dus instructrice lachen; 'je rijd goed hoor, maar hij heeft nog niet zo vaak gesprongen, doe nog maar een x' en toen na 2 keer deed hij het weer normaal
daarna nog langs Dawn en misty geweest en iets van 250 foto's gemaakt we waren melig, kwam vast door energy
ladylisa
Geplaatst: 21-06-11 23:06
hanne: superleuk!! hahah heb ik ook wel eens last van, dan maak ik zoveel foto's en dan ook melige foto's
Ikga maar eens slapen, morgen weer school tot 4uur.
Ik ga zo dalijk maar even naar de paarden toe. Paardjes staan er heel fijn, is maar 10 min fietsen voor me terwijl op de vorige stalling ik 30 min. moest fietsen. Pablo, mijn grote pony beschermt de hele tijd Bertje. Bertje mag absoluut niet naar de grote paarden.. Heel lief om te zien!
ben net vet hard van de trap gevallen nu zit er een gat in mn broek en is mn knie geschaafd en mn kont doet vies zeer zal ik morgen nog wel meer voelen denk ik