Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 07-11-10 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Hannemarie
Geplaatst: 07-11-10 21:54
dit is het verhaal;
ik had heb iets uitgedunt, en dat was iets verkeerd gegaan daar was lisette (dominoliefde) bij. maar toen de volgende dag was hij tot boven de ogen korter geknipt, dus dat uitdunnen was verkeerd gegaan, en daar meost ik wel om lachen ja maar om dat het korter was, daar heb ik nooit om moeten lachen
dat bedoelde dominoliefde in mijn topic (os)
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 07-11-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
SayaJones
Geplaatst: 07-11-10 21:55
Dat hebben ze gezegt in je topic in je OS
Maar ik vergis me, jij had hem eerst geknipt, maar daarna is ie door andere mensen nog korter geknipt Het waren andere mensen die zeiden dat jij hem geknipt had.
Mijn excuses
[edit] het bericht hierboven en de mijne waren gelijk
hahaha ik zie nu pas, dat mijn radio op cassette-stand staat. ik had hem aangedaan op de radio, en toen ik terug kwam was het dus stil. valt me nu pas op. vonden de katten het niet fijn dus die doen hem zelf uit ...
Ayla, lieve foto! Superschattig koppie heeft dat beestje, heerlijk
dankje!
en welkom Lisaahx!
welkom feyd!
welkom Hannemarie! en vervelend van die fiets inde sloot en bak met wortels etc door de weide, kinderachtig altijd die dingen. en leuke foto's van dawn ! kinderachtig dat ze die voorpluk zo hebben geknipt! zulke mensen ken ik helaas ook.
en fijn dat je weer naar je pony's kon sanne, vervelend van je drachtige paardje en een ondeugende shet.
en een stoute ontsnapte Djailey! en een man met een jonge hond die die niet onder controle had, vervelend Deboor, zulke lopen er bij ons ook.
en mooie frontriem Mandyy ! ik ga er voor mijn bruine hoofdstel ook een nieuwe kopen. misschien ook een nieuwe neusriem, maar dat is iets lastiger te vinden wat ik zoek..