Brrr nog steeds koud vandaag zeg! Ik dacht beter te gaan longeren ipv mennen, maar ik had al gauw ijskoude handen...
Ik denk dat de pessoa iets te strak staat, wat denken jullie? Denk dat ze wel wat meer ruimte mag hebben om haar hoofd wat naar voren te brengen...?
Spelen met je paard is leuk he! Hier doen we dat ook graag. Lekker rennen en gek doen door de wei
StalNollie
Geplaatst: 19-03-18 14:05
Wat een stilte hier zeg!
goed weekende gehad? hier gisteren verjaardag gevierd van de jongste dus druk dagje maar wel gezellig. vandaag de shetjes wat opvoeding gegeven. ( heb er afgelopen week weinig mee gedaan, heb ze eerst maar wat bij laten eten) heb ze nu perminent uit elkaar staan. kunt echt merken dat ze altijd samen zijn geweest en nooit geen andere hebben gezien dus veel negatief kopieer gedrag. staan nu bij allebei een andere pony voor wat andere opvoeding en merk bij de kleinste dat dit haar goed doet
nee het lijkt erop van niet. en moeder wil nog steeds dochter beschermen. dus ze worden erg onrustig gemaakt door elkaar. nu ze apart staan merk je dat ze steeds meer indimmen. verkoop ze dus ook niet samen, maar gaan echt apart van elkaar weg. weet zeker dat het karakter dan beter tot zijn recht komt en ze rustiger worden. ze zijn namelijk wel erg nieuwschierig en vriendelijk.
pessoa lijkt inderdaad wat strak te zitten. zou het hoofdje er iets meer uit willen zien maar denk niet dat dit nu gaat. en waarom doe je je longeerlijn terug naar je zadeltje?
Ik ben aan het werk :p en ik heb ook door de kou en de verbouwing bij ons niet veel te melden. behalve dat we even geen licht en elektriciteit hebben achter dus hij heeft nog even vrij haha
Hier ook weinig te melden, zaterdag wedstrijd gereden in Benningbroek, de eerste proef was een ramp door 2 keer verkeerd rijden, en 1 keer als een gek door de van S van handveranderen te gaan Toliene die had even andere plannen. Dus uiteindelijk voor het eind afgegroet. 2de proef liep Toliene heel erg fijn, en konden we naar huis met 193,5 en een nette 2de plaats van het M. Dus zeker niet ontevreden naar huis gegaan
sterkte en gecondoleerd herfstwind. Toch nog mooie punten gehad met Toliene! Haha mandy spierpijn! Beetje rode tijgerbalsem erop smeren. spannend Linda komt vast goed!