[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:10

@Sammyfloor, ga hun pagina liken dan. Leuk zo hun eigen plekje met dat naambordje :D .

@Chardy, Wat een lieve hoofdjes. En uum die trampoline :') . Voor tegen dat de pony's willen leren springen ?

Hier niet gaan mennen, had graag gegaan maar waaide veel te hard. Moet veilig blijven :) . Heeft dan eens een rustige week gehad deze week, volgende week er dan maar terug meer invliegen.

Dat spul kan ik niet door het voer doen (Cup eet dat niet op dan) op een koekje misschien wel maar kreeg gisteren de tip om verse appelmoes te maken en het daarmee te mengen en dan in hun mond. Ga dat maar doen denk ik. Heb wel nog even tijd gelukkig.

Aan het kijken voor de onderlegger voor Finn te bestellen voor onder zijn schoftje, wou die van zilco met gel nemen maar misschien zijn er hier goede ervaringen met andere ? Het moet de druk goed verdelen dus geen stoffen onderleggers. Die van ideal leek mij ook wel wat enkel ziet die er zo dik uit ? Bang dat het dan nogal een toren wordt.

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:14

Mooie Sjors kont weer Ayla <3

@Chardy, lekkere wollies :D
En je riep die trampoline wel een beetje over jezelf af hoor :+

Ik zit nu lekker binnen bij mijn vriend, ik ga morgen wel weer mennen. Mijn ouders voeren vandaag de pony's xD

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:43

Leuke foto Charlotte, knappe pony's <3 Die trampoline haha, als daar wind onder komt dan vliegt 'ie wel ja.

Lori: ik heb zo'n onderlegger van Ideal, vind 'm aan de harde kant dus ik heb nu een vergelijkbare van Imperial Riding. Susanne heeft wel die van Ideal en vind 'm fijn, dus dat is persoonlijk denk ik.

Zouden jullie een kijkje willen nemen op de webwinkel van een vriendin van mij? Sjors en Boef hebben model gestaan <3 Er zal steeds meer op de site komen te staan en het zijn fijne spullen met betaalbare prijzen: http://shettyshop.nl/
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:51

Wauw wat gaaf Ayla!! Stoer!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:02

Gave foto's! Had ze al voorbij zien komen, maar had Sjors niet herkend. :o

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:34

Die oortjes van boef op de eerste foto, cute!! Sjors lijkt enorm groot op die foto met de ruitjesdeken :D

De storm is hier een beetje gaan liggen, morgenochtend vroeg hoop ik nog even te kunnen rijden met Willem.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:15

Oh super leuk Ayla! Ik zag het ook al een aantal keer op facebook langs komen!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:39

Gave foto's Ayla

@Lori ik heb van een stalgenoot een dravers onderlegger gekregen voor mijn tuig. Ben er heel tevreden over!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:04

Dankjullie <3

Mandy, waarschijnlijk omdat hij op alle foto's (behalve die met de burberry deken) zo onschuldig kijkt, haha.

Boef zijn oortjes zijn schattig idd, inmiddels geschoren :D

Hier is het weer niet zo heel slecht geweest, het heeft vooral heel hard gewaaid.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:11

Hoorde steeds op radio dat midden en westen het ergst was maar vond het wel meevallen.
Het waaide wel echt kei hard maar geen gekke dingen gezien, behalve wat omgewaaide bomen op fb.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:59

Ik had een parasol tegen het ram van de buurvrouw was ik wat minder blij mee zat tegen het plafond zo schrok ik

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 12:35

Wauw, dat zijn nog eens leuke dekens,Ayla. Ik krijg bijna zin om Alex te gaan scheren, puur zodat hij zo'n gave deken op kan hebben <3
Ik ga waarschijnlijk zijn hals al even laten scheren in een strookje om te zien of hij daar wat voorwaartser van wordt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 12:55

Vanmorgen zo heerlijk gereden :) Was even naar het bos dus lekker kunnen crossen, Willem vindt dat zo onwijs lekker!

En zaterdag mogen we weer, maar dan in Kootwijk :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:06

Wat lekker Jelleee, ik ga straks even kijken of wij weer een rit langer dan 10 km kunnen maken, want Alex moet wel weer even aan de bak nadat hij gisteren vrij had.

Eergisteren heb ik hem even geleerd reactiever te zijn op mijn stem aan de longeerlijn, dat had hij vrij vlot door eigenlijk. Hij mocht dus niet pas bij mijn tweede keer roepen gaan draven (tweede keer meteen zweep erbij) en niet pas 5 seconden na het commando gaan reageren, maar echt meteen. Toen nog even galopje geoefend en dat deed hij netjes, hij wordt ook steeds sterker in de achterhand nu.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:28

Hier hopelijk straks gaan rijden, denk een km of 9/10.

:D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:09

Lekker! Ik moet weer wachten tot het weekenden met mennen.

Max vindt bos ook zo geweldig. Maar ga er voorlopig niet heen met hoe hij zich nu gedraagt. :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:27

Leuke foto's ayla!
Wou gisteren met misty mennen maar helaas door de wind was ze echt een mega stuiterbal :p

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:15

oh lekker jelle! altijd fijn zo'n heerlijke rit :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:10

Hoe gaat het met Mowgli, al plannen om te betuigen?

Hier nog een stukje film van vanmorgen <3

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:11

ayla wat gaaf dat je model mocht staan, met je paardjes voor de website van shetty.

mira wat voor onderlegger heb je gekregen zo een wollen?

jelle was t bos bij jou een beetje te doen? hier 1 blubber bende vanmorgen op sommige stukken.

mandy is max momenteel zo heftig? dat je niet met em naar buiten gaat.

hier vanmorgen wou ik bos,duinrit rijden maar milk had geen zin, denk dat madam aardig beteuterd was omdat ze niet buiten kon staan :')
dus ben maar ff mijn voetsteunen bij mijn ouders omlaag wezen zetten.
en heb wat over t strand gesjokt, en heb mijn moeder zover gekregen om eindelijk voor de eerste keer op de sulky te klimmen.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:13

jelle, leuk filmpje!

Nathalie, vond je het moeder toch wel leuk op de sulky? :P

met mowgli gaat het goed :) verder nog niet echt bezig met verder betuigen. Mowgli is de laatste keer vast komen te zitten in het draad waardoor hij enorm schrikkerig is geworden van elk klein geluidje. Hij staat ook niet rustig in zijn hokje en wil alleen nog maar naar buiten kijken of rond rennen. Ik heb geen idee wat hij heeft, maar ik geef hem maar even wat rust...
verder gelukkig niets overgehouden nadat hij heeft vastgezeten in het draad...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:20

Welk bos rij jij dan Nathalie? Ik kan bij jou alleen dat stukje bij de bloedweg bedenken?

Bos was prima! Wel een paar (modder) plassen tegengekomen maar we gingen zo hard dat ik me dat veel te laat realiseerde _O- Ik dacht nog 1 seconde voor Willem er door heen denderde "oh f.uck ik zit op de hca in plaats van mn tweewieler" maar toen waren we al zwart :7

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:22

Ahh wat balen voor Mowgli! :(:) Hopelijk helpt de rust wat voor hem.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:39

haha jelle ik pak idd t bosje bij de bloedweg, maar soms pak ik ook t bos bij bergen aan zee. (of t is al duin maar noem t altijd maar bos)
maar verder noem ik t duin (bergen, en egmond castricum) ook een flink stuk gewoon bos, staan tenslotte ook tig bomen haha enige narigheid daar vind ik die vervelende hekken en t verplicht dragen van mestzak en t hebben van een verklaring dat je t duin in mag.

oh wat naar van mowgli dat hij vast is komen te zitten, blijft altijd een narigheid met draad

mowgli mijn moeder vond t wat eng en spannend, maar ze vond t volgens mij wel erg leuk

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:48

Nathalie, als ik wil mennen moet ik wel naar buiten. Ga ik ook gewoon, enkel niet naar het bos.
In het bos hebben we ooit een ongeluk gehad door een hond, daar lopen ook veel honden en reageert hij nu nog heftiger op dus ik ga enkel het bos in als hij rustig is.

Grappig dat je je moeder zo ver kon krijgen het eens te proberen.

Arme Mowgli!