Dat over Alvaro heb ik ook gelezen, bah hoe ziek kan een mens zijn leuke foto's mandy alleen vind ik de achtergrond op beide foto's wel storend verder niet veel heel veel school hahah
Ehm, nou ik heet Kimberley. Ben 16 jaar en woon in Helmond. Ik heb een vriend, en natuurlijk paardjes. Eentje een Shet van 5 jaar, Bertje. Hij word wel eens gereden door z'n verzorger en verder knuffel ik er gewoon een hoop mee, mijn andere pony rijd ik zelf. Pablo is een 8 jarige New Forest. ^ Ik met Pablo.. & Hier Bertje.
Volgende week maandag : Laatste Lesdag Volgende week dingsdag : Afscheid Volgende week woensdag : Atletiek dag Volgende week donderdag : Sportdag Volgende week Vrijdag : vrij
Die week erop Maandag vrij Dinsdag vrij Woensdag vrij Donderdag rapport ophalen Vrijdag vakantie ( ook 8 Juli dus.. )
Was net vergeten hoi te zeggen. Ben nu in de garage,we zijn bezig met de crossauto (van mijn vriend,we zien elkaar meer als broer en zusje,ookal is hij 26 )
Ik moet deze week nog naar school,die week daarna,dan activiteitenweek weet nog niet wat we gaan doen. Die vrijdag (vrij) opvrolijkdag voor vriendin En die week daarna jaarafsluiting,rapport ophalen enz.