Mensen, beetje vroeg misschien maar we gaan hard door het topic heen. Willen de leden van dit topic foto's naar mij sturen van hun pony's (van iedere pony 1 foto!) En een foto van jezelf. Verder nog je eigen naam, leeftijd,woonplaats, wat je voor school/werk doet en over je pony(s) de naam van de pony,leeftijd, en wat er met de pony gedaan wordt. Dit alles in een PM met als onderwerp je boktnaam!
De mensen waar ik al wat van ontvangen heb: -Mandyy -FlorisSam -Hannemarie -xgriezelda -thejokerr -Rhine -ponieszlover -Pietaaa -dominoliefde -ladylisa -_lois_ -miranHeidi -WendyP -Lottex -DeSa -xmonsterr -Leinearthur -_Dotty
Sta je er niet bij, heb ik dus niks ontvangen!!
lottex
Geplaatst: 30-01-11 21:06
Mandyy - Mandy Buckje - Lieselotte Hannemarie - Hannemarie _Dotty - Danique _Rosanna - Rosanna xMonsterr - Kailey FlorisSam-Jitske LadyLisa-Lisa Dravergekkie-Jennifer Ponieszlover-Linsey Eliiine-Eline Rhine_-Rhine WendyP-Wendy Lois-Lois Miran_Heidi-Miranda Dominolover-Lisette DeSa-Deborah Heb er nog een paar die ik wist ingezet [/quote][/quote]
DANKJE DAT IK ERBIJ STA
lottex - Lotte
Laatst bijgewerkt door lottex op 30-01-11 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Muahaha rijd jij op je shet ? Ikke niet. Dus ik heb ook geen dekens nodig want ze zitten dik in de vacht Ik heb alleen borstels, voer, een weiland, een stal, een halster en een touw (EN EEN HEULE COOLE POOWN)
wow, ik heb eigenlijk maar 1 halster, vind het nogal geld-op-straat op zoveel halsters te hebben ik wil nog een leren halstertje & touwhalster voor Luna, maar verder niet