Leuk dat je vraagt naar de pony's Susanne. In het span gaat het nog niet helemaal goed helaas. Karel is redelijk eigenwijs en een stukje minder gedreven dan Eddy. Wat resulteert in het tweespan dat Eddy alleen maar trekt en Karel sjokt mee. De zweep die kun je dan blijven gebruiken maar reageert hij niet genoeg op, een combinatie van stem en zweep gaat wel beter maar dan gaat Eddy ook weer harder. Uiteindelijk loopt het hele span over hun tempo heen
Daarom laat ik Karel nu even uit het tweespan en ga ik me iets meer focussen op enkelspan en hem van daaruit wat actiever maken. Maar dat vind ik weer wat spannender omdat hij wel aanstalten maakt voor een bok of trap naar achter als je m achter zn kont aan zit
. Maar met les en iets meer vertrouwen gaat het al een stuk beter, nu vooral kilometers maken!
Iedereen bedankt trouwens voor hun mening, ik ga de manen nog iets korter knippen en bij Eddy zijn de manen al kort geknipt!
Linsey: Het zit je niet mee
Wat gebeurd er als hij niet goed genoeg herstelt?
Patricia: nog gefeliciteerd met de verjaardag van Caya
Kiekeboefje, Ben je dan wel thuis aan het werk? Ik zit momenteel in een training vanuit huis, met 20 man in een groepscam. maar dat gaat verrassend goed.
Sunshinedaan, wat goed dat je dan de osteo hebt laten komen, moet die nog een keer terug komen of lukt het verder met zelf trainen?
Susanne, Willem heeft echt een hoog tempo
Miranda, hoe gaat het met fay?
Jolynne, dat klinkt niet goed
sterkte ermee!