Helleu. Doopey wil je er bij of niet, en zo ja; ook leuk dat je je ff voorsteld. ik ben ---ziekte--- chagrijnig.
Anoniem
Geplaatst: 19-06-11 16:45
Heey Daan
Net gereden,nouja gestapt en daarna maar gelongeerd,begon hier zo hard te waaien dat ik het gevaarlijk vond worden,dus ben daarna verder gegaan met longeren,ging wel goed
Bijgelezen, maar jullie hebben het rustig gehouden vanaf donderdag! Aantal ziek/niet lekker. Allemaal weer opgeknapt? Emuline was even snel langs geweest. Aantal foto's, leuk! Regen, tja het mag nu wel echt lekker weer worden he? Het is bijna zomer!
Vrijdagavond gejureerd bij carrouselwedstrijd. Was gaaf! Ze waren verkleed, zag er heel leuk uit! En echt heel knap hoe ze het gedaan hebben, zowel kinderen als volwassenen. Zaterdag zijn twee bokkers mee geweest naar Max, hele gave foto's uitgekomen!! Heb er een aantal, krijg straks de rest. 's Avonds had ik een BBQ, wat dus gourmetten werd in verband met het slechte weer.
Mag ik me aanmelden? Ik ben Maaike, 13 jaar. Heb een shettie genaamd bob. =D Ik heb sinds vandaag, en heb hem een maand om uit te proberen zeg maar of ik hem leuk vind enzo. meet bob;
vanaf 12 tot 6 in de regen gestaan er was paardenshow, en ja buiten, en we moesten meelopen met de gratis ponyritjes van de manege,, we zouden ook stoelendans doen, maar ging niet door ivb het weer, en het gras was mega glad. maar wel een hele leuke dag gehad
heb et onwijs koud, kom net uit bad, maar helpt niet echt.. hoop niet dat ik ziek word. ben er namelijk net over heen