dat is waar misschien wil je moeder je de volgende x wel helpen
Nassie
Geplaatst: 07-11-10 14:32
Emuline schreef:
nassi: ben jij gisteravond uit geweest dan? of ben je gewoon lui.
Hahah verschrikkelijk lui Nee er was een schuurfeestje, laatste dit jaar. Dus dat was weer helemaal goud. Thema was Fout in Goud. Dus iedereen zag er geweldig uit
oh lache!!! super leuk! wel erg hilarisch volgens mij haha. nee, ik kan niet zonder gordijnen. Maar het zijn andere als die ik met de kerst krijg. maar dat is nog 5 weken verder hoor! weet je hoe kaal dat staat! maarruh, ik ga nu even naar de snackbar voor een lekker patatje, op de fiets, zodat ik het er gelijk af fiets
Wauw Mandy, staat hem hartstikke goed!! Welkom Leine!
Nou, ik ben weer bij m'n paarden geweest Helaas is het nog steeds niet zeker of alles goed is met Mama & kind in dr buik =( Ik heb haar vandaag even gereden, maar zodra ze wat harder ging lopen (draf, galop) verkrampte ze heel erg & zette haar achterbenen er heel raar onder.. dus natuurlijk meteen afgestapt.. Morgen de DA weer bellen & dan gaat hij scannen (wat gister dus niet gebeurt is, ik dacht van wel).. Ik ben er nog steeds niet gerust over
& Ik was natuurlijk weer hartstikke blij om mijn lieve Shet te zien!! maaaar, meneer heeft 2 weken alleen maar met kindjes gewerkt toen ik er niet was.. dus Meneer werd een draak!!! Ik wou met hem weer een beetje gaan VDen. Het begon al toen ik met hem ging lopen.. hij rende me gewoon voorbij met zijn oren in zijn nek (hij heeft bij mij geleerd, netjes achter me te lopen, en stoppen als ik ook stop), dus ik wou hem op zijn plaats zetten, draat hij zo z'n kont naar me toe =O nou, dat heeft ie geweten & doet dat voorlopig niet meer
Hij is ook heel inhalig geworden, hij beet zo in m'n handen =O, heeft ie nooit gedaan!! Dus dat heeft ie ook geweten & doet dat voorlopig ook niet meer heb nu alleen wel een blauw velletje aan de binnekant van m'n hand
Sorry voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt =P
SayaJones
Geplaatst: 07-11-10 18:31
Oh trouwens, Suprise_Iris, wat een leuke naam heeft jouw bruine shet