*Longeren kan ik niet over meespreken, doe dat hier maar zelden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Goed nieuws voor jullie! Fijn zeg.
en ik geef hem geen ongelijk 
En aangezien ik komende maand toch wel met een bitje aan de slag wil, leek het me wel verstandig om alles even na te laten kijken! Frummels schreef:Daniëlle: Het is gewoon controle. Hij is namelijk volgens mij nog nooit nagekeken voor zover ik weet.En aangezien ik komende maand toch wel met een bitje aan de slag wil, leek het me wel verstandig om alles even na te laten kijken!
Ik heb voor iemand gekozen die zonder sedatie werkt en alleen handmatig. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Terwijl ze 2 keer per jaar handmatig gedaan werden, ze had haken op de achterste kiezen.
Gefeliciteerd! Alles goed gegaan?

Ben blij dat ik zonder sedatie en handmatig heb gekozen in dit geval

Maar hij stond keurig stil en als de tandarts een ander hulpstuk moest pakken uit de emmer stond Pep met klem en al om zich heen te kijken. Dus hij vond het denk ik minder erg dan ik vond dat het eruit zag 
Zonet echte Nikes gekregen! 

en zodra ik de andere kast in gebruik kan nemen wil ik alles op tuighangers hebben en floor zijn zadeltje, dekjes en longeersingel op een zadelsteun.