@Nathalie, je mag hier wel komen? Hier schijnt de zon door de wolken heen
Ik mag vandaag aan de antibiotica, in de kweek zaten wel bacteriën. Verder mag ik met Alex in de binnenbak van mijn oude manege rijden zodat Alex kan leren dat hij ook daar moet werken. Uiteraard niet te lang, eerst maar eens een halfuur waarvan 10 minuten stappen aan het begin en dan zo'n 20 minuten draf (als hij dat niet trekt ga ik gewoon voor 15 minuten). Uitstappen doe ik wel buiten de bak of met de pensionklanten erbij in, dan kunnen die grote paarden mooi leren dat minishetjes niet eng zijn. Alex vindt het zelf waarschijnlijk alleen maar gezellig, zo'n groot paard haha. Laatst bij de les ook, daar staan namelijk boxen langs de bak waar we ze aan de tralies vastmaken en toen stond er in de box naast waar ik Alex had vastgebonden echt een reus van minstens 1.75. Nou Alex wilde wel vriendjes worden hoor, even lekker neuzen door de tralies heen Enige jammere was dat die grote totaal over hem heen keek en dus zijn hooi belangrijker vond xD
Susanne
Geplaatst: 17-11-16 15:30
-Nathalie, vervelend van het uitbreken, hopelijk vind je snel een leuke stalgenoot. Leuke strandfoto.
- SammyFloor, wauw wat netjes al!
- Bimmetje, ik baal ook echt van al die regen de laatste tijd :/
- Iris, volgens mij zag ik die deken op Ebay UK laatst!! Ook nog andere patroontjes geloof ik kan dat?
- Fenna he bah een blaasontsteking, beterschap!
Voor de gene die het leuk vinden, foto's met de nieuwe wagen jeejjjjj
Dat 'ie onder verdoving moet Mira? Denk dat geen enkele pony dat leuk vind haha.
Mira283
Geplaatst: 17-11-16 22:39
Nou hij vind de tandarts al niet geweldig dus dat word nog wat. De tandarts die normaal hem doet moet zo lachen om hem. Met zijn geklier . Ben benieuwd dinsdag hoe het gaat
Jorie was vanavond een klier. Ik ging hem op mijn hurken zittend knuffelen en toen vond hij het nodig me om te duwen en keihard bokkend weg te galopperen omdat ik eng was zo. Harde wind
Nathalie Knap uitzicht weer! Fenna Beterschap! Leuk dat je ritje zo goed ding! Haha Jorie Iris Leuk deken maar ook ik heb geen idee waar je hem zou kunnen halen. Susanne Nog een late gelukkige verjaardag (shame on me) Mira Succes met Pip bij de tandarts!
Ohja, Arthur schittert trouwens op de kalender van Maxi-Zoo België. Maanden geleden heb ik hem ervoor opgegeven maar niets meer gehoord. Tot ik vorige week hoor van een vriendin dat Arthur in de kalender staat. Dus nu alles aan het regelen zodat ik toch mijn kalender en prijs krijg