hier is het de hele dag droog gebleven heb heerlijk op willem gereden, alleen ik vond het echt irritant dat Irris en lieke de heletijd in de weg reden irris was gestruikeld en zakte helemaal in elkaar, dus ze ging zegmaar knielen heel eng was dat en ik heb me echt de nate geirriteerd aan Falcon en boy ze waren echt kei vervelend
het stortregent hier de "fotoshoot" is letterlijk in het water gelopen maarja, dat mocht de pret niet drukken ookal werkten ze dan voor geen meter mee, de pony's
nu moet k snel omkleden en dan naar Lies toe we gaan oppassen bij haar tante
ladylisa
Geplaatst: 18-06-11 20:11
Hallo
omgg, die haflinger die gestolen is, dat is vlakbij mij,,
Vanmiddag kunga gereden, het was echt stralend weer. ook ngo voor de 1e keer bitloos gereden. ging zo goed
Heb bijgelezen,niet nuttig genoeg/in staat te reageren. Ga nu verder met voorbereidingen voor morgen. Heb dat gestolen paard wel ff in mn os gezet,hoe zielig
hooooooooooooooooii bijgelezen, was niet heel veel bijzonders, leuke foto van kailey en dat zieligeverhaal van dat gestolen paard! vind het zo machtig erg he! eb dat topic bestaat niet meer echt raar. maarja hannemarie zou je ook de mooisten van misty willen posten? [a]
Dat topic hebben ze verwijdert omdat er heel veel gespeculeerd werd over de vermoedelijke verblijfsplaats van paard en waarschijnlijke dader,op verzoek van TS,dit hielp niet,maar werkte alleen tegen