Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oooh schreef:Normaal kan een gemiddelde shetlander 50 kilo dragen en 1000 kilo trekken, maar als je echt op een shetlander wilt rijden moet je minder dan 40 kilo wegen, en als je met het karretje gaat moet je natuurlijk ook niet overdrijven.
oooh schreef:Normaal kan een gemiddelde shetlander 50 kilo dragen en 1000 kilo trekken, maar als je echt op een shetlander wilt rijden moet je minder dan 40 kilo wegen, en als je met het karretje gaat moet je natuurlijk ook niet overdrijven.
merrieveulen schreef:loyce, jij vraagt het gewoon, mijn antwoord was toch niet zo onvriendelijk? zo was het in ieder geval niet bedoeld.
loyce_ schreef:merrieveulen schreef:loyce, jij vraagt het gewoon, mijn antwoord was toch niet zo onvriendelijk? zo was het in ieder geval niet bedoeld.
ja oke
maar ik bedoel ik ben echt niet sirieus bezig geweest hoor
Zij vind het alleen maar leuk!
Ze doet het echt met plezier hoor
Fjord_Shet schreef:Ik rijdt nog wel op mijn verzorgshetje van 90 cm, stevig gebouwd, met mijn 35 kilo en 1.49 (laatst opgemeten)
Ik reed eerst zonder zadel, maar dat ziet er echt niet uit, nu rijdt ik vaak met zadel, een 10 inch pinokkio zadel, pas ik nog makkelijk in![]()
Dat ziet er ook nog eens stukken beter uit (sommige denken hier anders over, maar dat boeit me niks, heb alles vertelt aan de eigenares, en heb er met genoeg mensen over gepraat, en ze zijn er allemaal mee eens dat het nog kan!
Ik zit haar niet in de weg en ben niet te zwaar, zadel weegt ook niks en ligt goed op haar
Fjord_Shet schreef:IK vind dat het nog wel kan, en het is MIJN verzorgpony, dus dat komt helemaal mooi uit
Fjord_Shet schreef:Hee hallo,
K pas nog nog makkelijk in dat zadel, dat kan ik beter weten dan jij denk ik he![]()
Ik ben écht niet dom ofzo hoor, een niet passend zadel zou ook harstikke verrot zitten en dat doet dit dus niet
Ik denk ook zeker wel om de pony, maargoed, het is MIJN verzorgpony, en ik weet héél goed wat ik doe, dusja verder heeft NIEMAND daar iets over te zeggen, k doe toch lekker wat ik wil
Groetjess!
Fjord_Shet schreef:L.U.L maar lekker verder.....Ik ben slim genoeg om te weten wat ik wél en niet kan doen
Daaaaaaaaaág!
Fjord_Shet schreef:L.U.L maar lekker verder.....Ik ben slim genoeg om te weten wat ik wél en niet kan doen
Daaaaaaaaaág!
Fjord_Shet schreef:Weetje, ik ben niet egoïstisch, maar het boeit me geen fiets wat jullie zeggen
Fjord_Shet schreef:IK vind dat het nog wel kan, en het is MIJN verzorgpony, dus dat komt helemaal mooi uit