Ik zie sommige waar ik van denk poepoe... maar goed gaat nog altijd om het karaktertje. Maar er zitten ook bij waarbij ik denk HEBBEN!!! De shet van Evelineee is errrruugggg gaaf!
Ik heb vandaag een gewoon sleetje gepakt en mijn shetje aan het werk gezet. Helaas was de sneeuw wel ERG diep en zwaar, dus even wat fotos en toen klaar. Op het paadje was het beter te doen, maar dat was maar een stukje van 40 meter en ben je het heen en weer snel zat Shetje bleef maar trekken ondanks de zware sneeuw, top paardje
leuk halster waar heb je die vandaan ? vind nooit leuke halsters in shet maat
jolandje
Geplaatst: 23-12-09 00:47
heb hem van iemand gekocht, die had een shet met een vrij groot hoofd en paste niet eerst paste hij tammara ook niet maar ik heb hem door de schoenmaker laten verstellen en nu zit hij als gegoten
ja die ken ik hebben ook leuke, ik heb de groene "ethno"halster voor joanna, zit en staat perfect, vind daar alleen het nadeel van dat ze lastig te verstellen is, zijn meer van die schuifgespen, dus geen pinnetje erin, maar door de bajonet, kun je hem toch makkelijk om en af doen
Ann_Pam
Geplaatst: 23-12-09 12:21
jolandje schreef:
niet alleen de slee is leuk, het paardje vind ik ook superleuk
Jaa dat is zo!
Evelinee_
Geplaatst: 23-12-09 16:36
Dankjewel Buckje die van jou vind ik ook echt een mooi beestje! Ze tonen altijd wat luxer als ze in de winter geschoren zijn, vind ik
dots83
Geplaatst: 23-12-09 16:54
De nieuwe pony van mn zoontjes, het is zo´n schatje!