Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
sakvis schreef:Lillian, heel eerlijk gezegd vraag ik mij af of je sulky het opknappen wel waard is. Het zijn niet de meest stevige sulky's en ze goed in balans krijgen is enorm lastig. Als ik jou was dan zou ik het geld opsparen en er een betere wagen voor kopen. Zeker ook omdat je redelijk fanatiek ment. Een duurdere, stevigere sulky is vaak beter geveerd en is comfortabeler voor jou en Floor.
.
Patty14 schreef:Hierbij de foto's van het springen. Komen uit een filmpje dus niet heel duidelijk.
[ [url=m/kJyOmY.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L6251A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VrweAd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jiq042.png]Afbeelding[/url] ]
En nog twee rijfotos van Switch
[ [url=m/UoyerZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/spCsmh.png]Afbeelding[/url] ]
Let niet op z'n lelijke vlechten. Z'n manen moeten even naar 1 kant gaan staan
Patricia_86 schreef:Mijn pony's nog nooit maagzweer gehad, ik ken er wel 1 die het heeft. Die gaapte heel veel, werd mager en at met kleine hapjes... Hij kreeg toen Omeprazol en onbeperkt hooi eten.
Ik ben ook wel benieuwd naar de springfoto's!
Ik ben vandaag door de boswachter weggestuurd uit het park... mag niet over de paarden routes( graspaden) rijden. Ik mocht wel OP mijn pony's er rijden. haha. ah ponypletten!
Erna heeft Beauty voor de eerste keer een bandje gesleept. Heel braaf. Voor wie het leuk vind kan mijn vlog kijken.
[ Video ]
Patty14 schreef:Hierbij de foto's van het springen. Komen uit een filmpje dus niet heel duidelijk.
[ [url=m/kJyOmY.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L6251A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VrweAd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jiq042.png]Afbeelding[/url] ]
En nog twee rijfotos van Switch
[ [url=m/UoyerZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/spCsmh.png]Afbeelding[/url] ]
Let niet op z'n lelijke vlechten. Z'n manen moeten even naar 1 kant gaan staan