Uiteraard haha Maar dan moet je me even een por geven als je foto's wil want ik weet nog steeds niet wie je bent Dus herken je mij wel gewoon even BAM
Dustinlover
Geplaatst: 09-03-14 14:13
Ik wilde net zeggen en foto's maken!
Als het goed is komt een vriendin van mij ook weer mee, met haar camera
Annebet_
Geplaatst: 09-03-14 14:15
Nog steeds niet? De kans is zeer groot dat ik een hele dag bij Annelies zit, die je natuurlijk wel herkent, en ook heel vaak bij Tina aangezien Stippie bij haar staat nu. en als ik je tegen kom, dan idd.. BAM
Oh ik krijg er ook echt stress van of hij er wel goed genoeg uit ziet als ik in t boekje blader en hier in 't topic lees over jullie paardjes. Neemt niet weg dat ik er onwijs veel zin in heb
monnikenburg
Geplaatst: 09-03-14 17:05
Hier even wat foto´s van dat lekkere monster van mij Vanmiddag even genieten zonder deken.
nee joh ik heb geen last van mollen ggggggrrrrrrrrrrrrrr
Fiorenza
Geplaatst: 09-03-14 18:35
Hij is mooi, is dat nikay?
Dit gebeurde er vanochtend, zielig Chiefje he? Hij vond het niet eens zo erg geloof ik, hij had niet door dat hij er zo raar uit zag.
Ik heb net ook wat foto's gemaakt. We zijn nu weer wat verder met scheren. Maar z'n benen en hoofd zijn nog erg slordig Onder z'n kin zit ook nog een lange pluk. Wat moet ik trouwens met z'n manen, dat springt echt alle kanten op. Zou vlechten helpen om het platter te krijgen? Ik vind het eigenlijk ook wel weer stoer staan bij hem Kan ik z'n oortjes zo laten, of moeten die ook kaal? Ik heb nu alleen aan de onderkant van z'n hoofd wat geschoren..
Inderdaad is dat Bucky. Lekker varkentje hihi. Morgen laat ik hem nog een keer extra enten. 2 keer binnen 6 weken is toch goed voor die basisenting om die weer goed te krijgen zeg maar.
Knolselder
Geplaatst: 09-03-14 21:13
Annebet_ schreef:
Nog steeds niet? De kans is zeer groot dat ik een hele dag bij Annelies zit, die je natuurlijk wel herkent, en ook heel vaak bij Tina aangezien Stippie bij haar staat nu. en als ik je tegen kom, dan idd.. BAM
Gewoon uitkijken naar een nijlpâard met veel zenuwen
Sharani
Geplaatst: 09-03-14 21:14
Diana: Tussen 21 en 92 dagen is goed.
Knolselder
Geplaatst: 09-03-14 21:17
Ik ga er morgen proberen ECHT aan te denken ook eens een paar losse foto's te trekken. Ze zijn altijd zo actief. Rups staat al aan Alec deur te wachten om erop te kunnen vliegen zodra hij buiten stapt Gelukkig is dat wederzijds. Zou toch een paar leuke plaatjes moeten geven.
Maar zijn kapsel is wel nog niet mooi bijgewerkt en zit in half uitgebeten vlechten, daar moeten jullie maar even niet op letten dan
Hebben jullie ze nu allemaal al geschoren? Hier is het nu ruim 2 weken geleden cez is best mooi zie je hier een daar nog wat maar xam men das echt een zebra joh! Hij ziet er echt nog steeds vreselijk uit! ! Onder de strepen en ontzettend lelijk kleurverschil overal. Hij is grijs met een bruin hoofd en zwarte benen en op zijn grijze vacht allemaal kleine bruine rondjes hier en daar. Veel mensen hadden me aangeraden te scheren 10 dagen voor de keuring. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, dan had Ik hem echt niet zo kunnen vertonen. Hoe zien jullie geschoren paardjes eruit?
Die van mij is nu ook nog maar 'half werk' geschoren hoor. Nog vol met strepen en happen en de manenkam nog niet. Volgende week ofzo ga ik hem eens voor het netjes doen en het hoofd doe ik dan een week of 2 op voorhand nog eens denk ik.
Ach, mijne zou een palomino bonte moeten zijn. Maar hij is nu gewoon wit... Dat heb je met scheren vlak na de wintervacht
Allemaal bokkers dan in 7c, volgens mij zat bij nader inzien Sophie ook nog erin met Extreme?
Wat een gaaaaaaaaaave overo hierboven op de fotos! Die is echt megaleuk getekend zeg!
Shetclub zoals SAp de longes vastknoopt doe ik het ook. Maar ik merk inderdaad ook dat de longes gewoon nog wat hard inwerken. Zeker bij een heel gevoelige mini echt oppassen geblazen. Maar je kunt er best mee proberen hoor, gewoon rustig opbouwen met de aanleuning. En ik doe vaak ook even erachter met lange lijnen in het begin, zo heb je een fijner contact en lopen ze snel nageeflijk. Aan de longe zoeken ze dat dan vanzelf wel op.