JudithO , leuke foto’s & onze weide ligt er ook zo bij hoor
Ijs uit sokken en staart knippen doe ik echt niet, haar staart begint nou net wat voller te worden : ) En ik zou echt flippen moest iemand Luna’s manen gaan afknippen
Welkom Pietaaa, stel jezelf en pony even voor
Ponieszlover, hoe doe jij dat met die kleuren? Weet wel hoe het ongeveer moet, maar ken eigenlijk alleen enkele basiskleurtjes in het Engels Je profiel is leuk geworden
Ayla : wat ik zo leuk vind aan je profiel zijn je foto’s
Veel plezier, mensen die gaan shoppen of naar stal gaan Ik kan niet naar Luna toe vandaag; mijn fiets is ondersneeuwd (ketting is bevroren ) en moet mijn kamer opruimen…
lottex
Geplaatst: 20-12-10 14:19
Mandyy schreef:
Al lang aan het werk om die tijd.
whaha & ik heb vakantie
Mandyy
Geplaatst: 20-12-10 14:20
lottex schreef:
Mandyy schreef:
Al lang aan het werk om die tijd.
whaha & ik heb vakantie
Lang leve de studie. Geniet er nog maar van, nu het nog kan.
2 schermpjes paint openen of de foto ernaast plakken, dus niet openen via je documenten.
pietaaa: die hindernispalen zijn van de eigenaar, hij had ze al. maar ik ga er ergens in het voorjaar 2/4 bijmaken, van hout.
lotte: dankje, ben ook erg blij met mijn foto's, alleen is mijn profiel nog niet klaar. ik moet alle foto's nog even goed zetten en ik heb er nogveeeel meer, haha.
pietaaa
Geplaatst: 20-12-10 16:56
nou dan moet ik me maar even voorstellen lottex ik ben pieta en ben 13 jaar woon in het noorden van friesland en mijn verzorgshet verzorg ik al bijna 4jaar en is ongeveer 8 of 9 jaar en is bruinbont en heel erg lief
thoraklover
Geplaatst: 20-12-10 17:00
pietaaa schreef:
ik meld me ook even heb een superlieve verzorgshet en JudithO wat een schatje zeg
Welkom!
Ik kan helaas niet tipen, mijn middelvinger is ontstoken
Hoihoi! moest tot vijf uur naar school,kwam als een ijsklontje thuis. welkom pieta. Hannemarie: Kan de foto's niet zien hé xD Beterschap Thorak.
Mijn pony is al sokjes-loos. Haar manen worden niet langer,ga ze toch maar vlechten,in de hoop dat ze snel(ler) groeien. haar staart groeit wel snel. Ga binnenkort even een hoofdstelletje en een longeersingel halen,kunnen wij ook sleeën.