hallo, ben ikweer. ben zo wel weer weg, lange dag achter de rug. vera heeft vandaag echt super gelopen onder ohz met een meisje, zag er zo heerlijk uit! was ik nogmaar zo klein.
morgen kijken naar een andere stal hoop dat ze een plekje hebben voor mn uk. als bink begin mei naar de opfok gaat .. wil ik zep graag op een nieuwe stalling hebben
Heerlijk weertje om wat leuks te doen met de paardjes
Zou een kat, konijnen aanvallen? Zat net een kat vol bewondering naar mijn twee konijntjes te staren. Konijnen waren lekker aan het rond sjeezen en gekke sprongen aan het maken. Dus misschien was dat al leuk/spannend genoeg om naar te kijken? Maar de kat zat telkens een poging te wagen om te springen, dus heb toch nog maar even op het raam geklopt. Zou de konijntjes toch gewoon buiten kunnen laten hupsen, als ik straks weg ga?
Heb de kat nu niet meer gezien. Denk dat hij is geschrokken van mijn boze blik, haha! Maar ik vind het ook zo sneu om de konijntjes met het lekkere zonnetje binnen te doen, als ik weg ga.
ladylisa
Geplaatst: 09-03-10 14:09
hayhay. jaa helaas zit ik op school tot 3uur maar daarna ga ik eens lekker nog langs snoepie (shetlander) ik heb zelf een dwergkonijntje zou die met dit weer naar buiten kunnen? en dan in de avond weer naar binnen?
zit nu op school, kwart over 2 uit. heeeeeerlijk die zon. ga denk ik na school even nieuwe paardrijbroek halen & ringetje aan zadel laten maken of zo'n dingetje kopen waarmee je die een soort van in de boom kan steken, ertussen ofz?? als iemand die te koop heeft, ik heb interesse haha. wil ook nog nieuw halster, mama niet lief. hahaha, geldloo, moet nog zadel van 125,- terugbetalen, nog maar 69,- dus valt best mee. zadel begint wel beter te liggen & ook minder te schuiven, wat soepeler te worden ben er nu wel erg tevreden mee. martingaal ook binnen, gister setje verkocht heeft 'n meisje op vera gereden zag er echt goed uit, heeft lekker gelopen!
Mijn konijnen lopen altijd overdag buiten. Smorgen vroeg tot savonds laat. Heerlijk toch! Vind het maar niets hoor, heel de dag in hun hok. Tis wel een groot hok (boven en beneden verdieping), maar moeten toch hun beentjes kunnen strekken
Wat een heerlijk weertje zeg! De twee mannen lekker in de bak samen gegooid, paard van stalgenoot in de paddock gegooid. Tinkie lekker op mijn gemak wezen poetsen. Mannen weer naar binnen, stukkie fietsen met Tinkie. En Tink op stal en paard van stalgenoot ook weer op stal. Hebben alle paarden lekker een uur van de buitenlucht kunnen genieten