ik word ook depri van dit weer. voorral met regen bah! ik vind het heel moeilijk om mezelf uit huis te schoppen helaas dus zit vaak dagen niks te doen in huis
Lekker luxe Patty Ik heb meestal ook een auto tot mijn beschikking, maar toch houd de kou mij vaak tegen haha.
Nathalie met hoeveel paarden staat ze in een paddock? Heb je nog wat met een ijzerdraadje geprobeerd?
NathalietjeB
Geplaatst: 15-11-16 00:09
Ze staat met ze 3e in de paddock naast haar, ook 2 en daar naast 2
Ja hebben we gedaan maar werkt helaas ook niet, madam neemt echt letterlijk een aanloop en rent/springt/wurmt zich gewoon tussen t schrikdraad door. En t draad hangt op 4 verschillende hoogtes alles op milk hoogte
Patty een binnenbak lijkt mij zalig met dit weer, ik wil ook op vakantie..
Ayla
Geplaatst: 15-11-16 00:13
Staat er wel genoeg stroom op? Krijgt ze voldoende ruwvoer op de paddock? Fleur is ook een ontsnapper maar zo lang de draden laag genoeg zitten, er genoeg stroom op staat en ze voldoende te eten heeft, gaat het goed (even afkloppen). Word ze opgejaagd door de andere paarden? Aangezien je op zoek bent naar een kleine pony als paddock maatje.
Ja staat echt flink stroom op, nee opgejaagd ook niet eerder andersom Ze heeft meer dan voldoende ruwvoer, maar ze lijkt echt gewoon schijt te hebben aan stroom
Meestal ontsnappen ze niet zomaar.. staat er gras aan de andere kant van het draad of waar gaat ze heen?
Lori
Geplaatst: 15-11-16 10:07
Chardy schreef:
@Ayla, heb je de soeprit meegereden?
~Lori, nee haha. Ik heb een menschort om, lijkt wel net een voetenbak.
Was Zamora die het vroeg, ik niet hihi.
Hier vanmiddag trainen hopelijk, mijn lessenrooster is veranderd waardoor ik de woensdag middag les heb nu. Ik probeer het mennen in het donker zo lang mogelijk uit te stellen.
SammyFloor
Geplaatst: 15-11-16 11:08
Bimmetje Wat leuk dat je Timmy hebt opgegeven! MDJ Knap halster! Fenna Fijn dat het longeren zo goed gaat! Iris Wat vreselijk! Gelukkig kan je nu terug op pad, welkom terug! Knap hoekje Nathalie[b] Knap uitzicht weer! Echt jaloers op het strand zo dichtbij! [b]Chardy Zalige foto Mandy Wat een verschil! Hij lijkt zo anders geschoren. Patty Knap tuig! Testebeest Leuk zo'n snel ritje Suzanne Veel plezier! Lori Fijn zo'n vrije namiddag
Het weer maakt me ook echt depressief. Gisteren in de regen het stalletje en de paddock van Sammeke & Arthur afgemaakt want alle paarden moeten van de wei af. Ochja, gelukkig staan ze nu wel goed
Ik heb trouwens nog een leuk filmpje van Sammeke met het wijken. Ze doet het nog heel voorzichtig en heeft nog veel steun nodig, maar wil het toch tonen. Let trouwens niet op hoe hard ik aangekleed ben tegen de kou en mijn roze laarzen, die komen van de uitverkoop
Ik word ook al depri van dit rotweer en dat komt nog niet zo zeer door de Reen zelf, maar meer doordat alles weer zeiknat is nu. De bak, de paddocks, rijden is weer klaar nu. Word er serieus niet goed van. Maar goed. Dat is Nederland dan weer zullen we maar zeggen.
Nathalietje, is ze geschoren? Ik heb er namelijk ook eentje staan die door de mega wintervacht bijna geen stroom voelt en er doodleuk op gaat hangen dan zelfs om met de buurvrouw te kunnen kroelen. Gelukkig is het geen ontsnappen, ze blijft netjes op haar plek staan.
Ziet er netjes uit zekijkt er nog normaal bij Sammeke. Pip gooit zijn oortjes altijd in achteren en kijkt heel erg zuur als ie in volle concentratie is.
Ik had net echt een bommetje voor de kar. Paar keer flink hoog op z'n achterbenen ook..
NathalietjeB
Geplaatst: 15-11-16 16:16
Ja ayla er staat idd gras aan de andere kant en dat blijft verleidelijk.
Sammy wat een goed filmpje van t wijken, hij doet t erg braaf.
Bimmetje nee milk zit vol in winter haar, zal ook wel een reden zijn dat t haar niet zoveel doet.
Hier vanmorgen met stal genootje naar buiten geweest, t was eindelijk niet zo koud en op miezer viel gelukkig te kleden. Voorlopig wel 1 van de laatste buitenritten van dit jaar.
Wat doet Sammeke dat braaf zeg, Alex kan op commando ook wijken en stopt dan pas weer als ik ho zeg
Wat een mooi uitzicht weer Nathalie.
Hier ga ik straks even Jorie zijn herhalingsspuit erin douwen en voel me verder niet zo best. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking, dus ga morgen even urine inleveren bij de ha.
Bedankt iedereen, het was inderdaad een heftig ongeluk en ik ben in recordtempo geheeld en terug te been. de meeste doen er 6 tot 9 maand over, ik 3. Geloof me, 3 maand was genoeg, ik geniet nu elke dag van mijn pony'tjes die ik 3 maand "verwaarloosd" heb, ze krijgen bakken aandacht nu. Weet iemand waar ik dit dekentje nog kan vinden? het is uit stoch bij QHP en komt niet meer binnen
@Lori, oh oeps sorry, ik bedoel Zamora haha. @SammyFloor, netjes! Ziet er goed uit! @NathalientjeB, lekker! Mooie foto! @Fennadev, wat naar! Beterschap!
@Iris_VdV, fijn dat je zo snel hersteld bent, maar toch nog beterschap! Ik weet niet waar je precies dat dekentje kunt bestellen maar bij de MHS (Minihorseshop) zijn er wel zulke vrolijke dekentjes.
Dankjulliewel, ik voel me al stukken beter alleen nog zo'n vaag niet nader te plaatsen gevoel in mijn buik.. Nou ze hebben vandaag niets gevonden in mijn urine, misschien heb ik gister door het vele water (zo'n 3 liter) mijn blaas goed genoeg doorgespoeld, maar ze hebben nu voor de zekerheid wat urine op de kweek gezet.
Desondanks dit alles heb ik vandaag wel even een lekker rondje met Alex gereden. Hij deed het echt met twee vingers in de neus, was een rondje van 3,5 km en we hebben onze hoogste snelheid 16,5 km/h gehaald in zijn verkeerde galop namelijk de rechter!