ik moet zo nog de hele dag naar de paarden, heerlijk met dit weer.
Blacky
Geplaatst: 18-06-11 11:54
Trouwens we hebben een nestje met zwaluw baby's in de container van de poowny's. En ze zijn echt zoooooooooo schattig, heb wel foto's maar die zijn er onduidelijk. Toen we ze voor het eerst zagen waren ze nog kaal en hadden hun ogen dicht maar nu zijn ze al helemaal vol veren en heeeeel groot, en we kunnen gewoon onze vinger in hun bek steken en dan gaan ze erop zuigen. :p
Hannemarie
Geplaatst: 18-06-11 11:55
lies en ik gaan even ouders overhalen om mee te gaan naar de manege nieuwe jodphurs en chaps, met veters en in zo'n punt, voor de wedstrijd [: nu nog even lief kijken
edit; kailey, wat lief! wij hadden ook een nestje maar die is naar beneden geflikkerd o;
Mn zusje heeft net op Vodje gereden,ging best goed Ik heb gister btw op Angie "gezeten",voor zadelmakmaken leg ik er vaak m'n been over heen,nu heb ik er een paar seconden op gezeten,dat een paar keer achter elkaar (ze heeft alleen stilgestaan,en ik weeg echt niet teveel voor haar.)
Kailey: ik stuur vanavond wel een foto, haha ik post het ook niet in dat topic
ik haat regen straks eten, en dan op weg naar kunga, hele dag op stal beetje prutsen denk ik hopelijk word het nog wat droog, kan ik nog even met kunga vrijheidsdresuur doen.. want rijden word niks met die natte bak
ladylisa
Geplaatst: 18-06-11 13:22
het is nu drooog hier, en de zon schijnt ga nu naar de paarden.. doeidoei
hoihoi, bijgelezen niet gequote. xd voel me de laatste tijd echt machtig druk en opgelaten, dus zit nu ook wat minder in het topic sorry! probeer na volgende week wat meer in het topic tezijn maar heb het deze week nog druk.
ga btw nu ff na mijn 'mini Eddie' mini eddie komt van een meisje van een man waar ik vaak mee op cc ga, en die heeft een shet wat eddie heet waar zij op rijd dus alle shets zijn nu eddies. xd
dagdag. ik ga zo met Lies heel veel foto's maken van ons en de poonws nu is mijn camera bezig met foto's op de laptop zetten daarna ga ik gelijk naar lies