[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Knolselder

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:26

Ja dat is dus zoiets vaag wat ik niet weet.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:20

Oh jeetje! Ik heb vandaag heerlijk een rit van 15,5 km gemaakt, lekker door gereden en af en toe gestapt. Ook door het watertje in de buurt gekomen! :D

Afbeelding

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:13

Knolselder, ze zijn in BE indd een stuk strenger, krijg allemaal vragen op de klantenservice of wij nog wel in BE kunnen leveren (antwoord is ja ;), )

Mandy balen zeg, van die strakke schema's zolang de paardjes maar niks te kort komen... en ontzettend jammer van jullie vakantie, gaan jullie nu op een ander moment?

Jenny leuke foto's van jou en Hidde, zag ze op insta al <3

ik heb afgelopen zaterdag (voor de aangepaste regels) ook een ritje van 5 km gemaakt <<) was heel rustig in het bos waar wij reden, bij lage vuursche was het weer heel druk, heel dom.

Vandaag heb ik een half jaar met de grootste idioot van Nederland <3

Wie begint nog meer langzaam gek te worden van het thuis werken?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:19

Je mag nog gewoon ritjes maken. Lekker juist! If mag het van je stal niet meer?

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:33

ik sta niet op een stal, maar privé aan huis :) dus zolang het van de overheid mag, gaan wij naar buiten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:45

Ik vind thuiswerken wel fijn, kan me beter concentreren. :j

We hopen dit jaar of volgend jaar een andere mooie reis te maken. Hebben een voucher dus die moet wel op. ;)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 18:51

Ik ben het inmiddels wel zat dat thuis bezig zijn aan school. Zoveel onduidelijk, antwoorden duren enorm lang omdat er natuurlijk heel veel vragen komen.

Net vandaag te horen gekregen dat mijn school ook nog tot 1 juni dicht blijft...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:15

Jenny: dappere Hidje! Best diep nog.

Lillian: lekker ritje dus. En gefeliciteerd met jullie jubileum :)

Ik was het thuiswerken al gewend, maar niet zo veel dagen per week. Ben nu maar 1 dag(deel) op kantoor. Toch wel wennen hoor, begin het ook wel te missen inmiddels (kantoor/collega’s).

Vanmorgen wel een onwijs lekker lente ritje met Willem gemaakt. Wat een weertje {:}

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:32

Susanne, lijkt me beetje eenzaam, thuiswerken. Ik werk gewoon door gelukkig.

Morgen naar de supermarkt.. ben benieuwd

Ben nu ook aan het werk. Heerlijke avond :') 1 cliënt gooit 2 grote bekers drinken op de grond en andere cliënt al 2 keer in de broek geplast. Veeg me op hoor :Y)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 07:54

Ja is het ook wel een beetje! Mijn vriend werkt niet thuis (kan niet) dus best alleen zo. Normaal ben ik op 3 dagen op kantoor, nu maar een paar uurtjes per week. Maar het is even niet anders! :)

Jij was nog laat aan het werk. Nachtdienst?

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:17

Goedemorgen.. ik meld me ook maar weer eens. Veel thuis werken lees ik. Ik moet nog steeds gewoon naar het werk, catering. Dochter is wel thuis van school, elke ochtend thuis haar huiswerk maken en ik mag als juf spelen. :o

Het is heerlijk weer, nog wel frisjes.

Toos is vanaf zaterdag van haar bute af en dat gaat goed. We hebben groen licht gekregen om weer lekker voor de kar te stappen en op te bouwen.

Afbeelding

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:54

Hebben diegene die een vakantie geboekt hadden het al kunnen omboeken of annuleren zonder al te veel verlies?

Ayla: Is Sjors al weer beter? Soms kan een hele goede behandeling en zeker zoals je verteld, heel wat los maken en voor napijnen zorgen.

Mowgli: Mooi halster!

Djoena: Knap stel <3

Lori: In principe zou een HCA passen voor al te maten, alleen ga je het wel moeten zien zitten om het telkens opnieuw af te stellen.

Kiekeboefje: Knappe Hidde..maar dat hoofd :P

Knolselder: Hier mag men wel nog paardrijden, maar wel alleen..heb navraag gedaan bij de politie.
Vriendin van mij die 15km verderop woont mag dan weer niet. Heel apart allemaal!

Ik werd niet gek van het thuiswerken gezien ik gewoon moet gaan werken, maar wel gek van de klanten, lange dagen en drukte. :P
Sinds vandaag zit ik alleen verplicht een week thuis omdat ik enkele klachten heb en in contact ben gekomen met mijn schoonmoeder, die dan weer niet ziek is, maar wel in contact (in de zorg) is gekomen met iemand die positief getest is. Ik baal enorm, maar momenteel neem ik liever geen risico's, ook al zou het maar een griepje zijn.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:10

@Jenny, Wat leuk zo dat water! Dat mis ik hier wel een stuk water om door te gaan.

@Miriam, Echt? Ik hoorde het al op het nieuws dat de kans er in zit dat de scholen nog langer gaan dicht blijven.

@Mama_Rianne, Had het op facebook ook al gezien maar top dat je terug kan mennen.

@Jolynne, Beter zo voor het zekerste natuurlijk.

Van de HCA het is geen gewone maar eentje zoals een normale tweewieler met bankje maar met staalkabel. De staalkabel loopt normaal tussen je benen bij de standaard hca waardoor je vrij makkelijk met strengen kan werken ook maar ik kan niet anders dan mijn staalkabel aan de borst rechtstreeks vastmaken (de afstand is te kort voor strengen) maar dan kunnen er geen verschillende pony's voor en staat die op maat van 1vaste pony. Enige praktische oplossing daar is een zweng laten plaatsen maar dan moet die naar een bouwer, ik heb geen trailer meer.

Ik ben inmiddels aan het opschrijven wat ik precies wil van vierwieler en ga deze dan maar bestellen denk ik. Enig puntje is nog 2 zitplekken van voor of 1, ik vrees zelf dat als we er 2 nemen dat de bokhoogte ook hoger wordt meteen en dat wil ik absoluut niet.
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-03-20 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:19

Susanne schreef:
Ja is het ook wel een beetje! Mijn vriend werkt niet thuis (kan niet) dus best alleen zo. Normaal ben ik op 3 dagen op kantoor, nu maar een paar uurtjes per week. Maar het is even niet anders! :)

Jij was nog laat aan het werk. Nachtdienst?

Snap ik.. gelukkig heb je Sam! Scheelt wel he, ben ik nu ook met Boris. Je bent nooit alleen :)

Nee ik werk op een woning. Mijn diensten zijn vaak van 7:30-15:00 en van 15:00-22:30. Verschilt daarvan wel eens maar meestal deze diensten :) daarom heb ik veel vrije tijd.

Lori, ja lekker hoor dat water! Hidde loopt er ook gewoon in. Komt doordat ik dat vorig jaar veel heb geoefend :)

Jolynne, wat is er met zijn hoofd? :P dat ik die niet scheer? Ik vind dat juist leuk! Toch een beetje die shetlander, en hij vind het toch niet leuk dat ik zijn hoofd scheer.
Snap trouwens dat je geen risico’s wilt nemen! Heel verstandig.

Rianne, lekker weer op pas met Toos! Gelukkig weer beter.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:25

Er is niets mis mee, buiten dat het een 'grappig' zicht is zo'n behaard hoofd en geschoren lijf :P

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:28

Zo lijkt hij een beetje op een lama :)) ik vind het wel mooi. Beter dan een jachtmodel, ach ieder zo zn smaak.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:43

Rianne, wat fijn dat jullie kunnen opbouwen!

Jolynne, ben je jarig? Gefeliciteerd!
Wij hebben nog geen voucher gekregen voor het omboeken van de vakantie. Boeken voorlopig ook niets, eerst moet alles maar normaal worden.
Verlies is voor ons waarschijnlijk € 300,-.

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:51

Gefeliciteerd Jolynne! Y)(^)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:37

Bah das nog best wel een leuk bedrag Mandy! Jammer zeg

Gefeliciteerd Jolynne!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:45

Jolynne: gefeliciteerd! Y)(^)

Rianne: fijn dat Toos zich beter voelt en dat jullie kunnen opbouwen.

Wij hebben het volledige bedrag teruggekregen van de accommodatie. Super blij! :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:48

Wij zijn de boekingskosten kwijt, reservering van de vliegtuigstoelen (4 vluchten) en het omwisselen van gelden.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 18:54

Zonde :\

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:39

Lori: ben benieuwd welke wagen je uiteindelijk kiest. :)

Mandy: Gelukkig toch nog een voucher, maar is wel balen dat je nadien alsnog verlies hebt.

Susanne: Dat is wel fijn, zouden volgens mij niet veel doen!

Dankjewel voor de felicitaties! Vandaag kwam per toeval mijn bestelde maatzadel binnen, gelijk even uitgetest ondanks ik mij beroerd voelde..want ik wachtte er zolang op en dan komt het toe op m'n verjaardag, dan kan ik een kort 'testritje' uiteraard niet laten gaan. :=

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:51

Aah balen van die kosten!

@Jenny, Hier oefen ik door plassen maar die zijn nooit dieper dan 25cm denk ik.

@Jolynne, Nog een gelukkige en groot gelijk dat je het even getest hebt hoor :j .

Wagen wordt normaal eentje van Tj*u ook, voor de ritten dat ik doe meer dan prima. Hij heeft mij deze middag wat extra uitleg gegeven nog. We weten +- welke kleuren we willen het is juist nog de voorkant waarin we overeen moeten komen hier. Met wat geluk gaat de kleinste ook lukken voor enkelspan af en toe, verder mag die in dubbel met Finn (of de andere van 94cm) of Lucky over 1 a 2jaar :D .

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 23:03

Lori: welk model wordt het? :)

Jolynne: mooi cadeau haha, precies goede timing!