[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:53

Anna, ik ben nu net terug. Floor was heel braaf lekker een stukje gereden. Helaas laatste stuk regen... :roll:

Patricia fijn dat Cay er nu eindelijk vanaf is zeg. Heeft lang geduurd


Afbeelding

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:53

Grrrrrrr zit met 2e scherm hele verhalen te tikken als antwoord op iedereen. Wil ik wisselen klik ik op het kruisje. Alles weg Grrrrrr.

Belangrijkste dan maar: sterkte herfstwind!! Heel erg voor je. Bah :(:)

Mandyy

Berichten: 30566
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:13

Dat ken ik! Frustrerend he. :=

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:23

Mandyy schreef:
Dat ken ik! Frustrerend he. :=


Ja!! En ik had echt heel veel en uitgebreid op iedereen gereageerd.

Nou ja ook gewoon wel blonde actie -O-

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:37

Ook al meegemaakt dat ik dan op het kruisje klik inderdaad.

Hier mogen ze lekker lui zijn vandaag en morgen :)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:40

Ik heb vanochtend heerlijk gewandeld met Alf. Morgen naar de kliniek. Ben toch wel zenuwachtig al. Hij heeft afgelopen 6 weken toch wel wat dingen gedaan die eigenlijk nog niet mochten...... ik heb hem toch af en toe wat stoom af laten blazen nas al die maanden in het gareel te zijn geweest en dat ging soms best wat harder dan ik in gedachten had......

Verder heb ik hele waslijst aan vragen over de botcyste.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:41

Knappe Floris! Fijn dat hij braaf was :)

Hopelijk is Guus gauw weer van het hoesten af Anna.

StalNollie

Berichten: 9226
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:33

Ingrid spannend succes

Hier weer twee nieuwe aanwinsten twee merries die wel wat eten kunnen gebruiken maar wel leukerds

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:52

Spannend Ingrid Succes!

Hopelijk is Guus snel van het hoesten af :)

Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest, die dacht direct aan een breukje dus mocht even langs het ziekenhuis voor foto's. Daar was geen breukje te zien, wss zit er een scheurtje in of is het zwaar gekneust. Nu zit mijn vinger in een verbandje vanwege mijn losse nagel := & 2 vingers aan elkaar. Maargoed alles beter dan een gebroken vinger :')

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:02

Balen Linsey maar gelukkig niet gebroken.

Leuk StalNollie!

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:03

Patricia: Fijn dat Caya weer van haar hoest af is, dat heeft dan behoorlijk lang geduurd. Ik hoop dat het met [naam] minder lang zal duren..

Lillian: Wat een heerlijk uitzicht! Ik hoop ooit toch ook met [naam] te kunnen gaan mennen. Heb je in Wijk veel geschikte paden?

Ingrid: Bedankt! Ik heb ook regelmatig dat ik te enthousiast ben met klikken en ineens mijn complete post weg is.. Ontzettend zuur als je er veel tijd in gestoken hebt. Spannend dat je morgen weer naar de kliniek moet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch een beetje zenuwachtig bent, hopelijk krijg je goed nieuws. Ik zal in ieder geval voor jou en Alf duimen morgen!

Ayla: Ik hoop het ook! Gelukkig at hij het poeder zo op, dus hopen dat dat snel aan gaat slaan.

StalNollie: Leuk twee nieuwe aanwinsten! Heb je foto's?

Linsey: Fijn dat het geen breukje is, maar dat maakt het nu niet minder pijnlijk. Ik hoop dat het snel weer over is!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:13

Linsey1998 schreef:
Spannend Ingrid Succes!

Hopelijk is Guus snel van het hoesten af :)

Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest, die dacht direct aan een breukje dus mocht even langs het ziekenhuis voor foto's. Daar was geen breukje te zien, wss zit er een scheurtje in of is het zwaar gekneust. Nu zit mijn vinger in een verbandje vanwege mijn losse nagel := & 2 vingers aan elkaar. Maargoed alles beter dan een gebroken vinger :')

wilde ze de nagel er niet afhalen? lijkt mij erg pijnlijk een losse nagel die dan bij elke beweging zeer doet.

Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:35

Linsey fijn dat het niet gebroken is, alhoewel gekneusd is ook niet leuk :=

Anna muah ja op zich zijn er wel leuke plekken maar veel langs de weg. bos is veel leuker :D

Ingrid succes morgen! hou je ons op de hoogte? ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat bij Alfie

Bijnaaaa mijn vakantie geboekt. moet nog even groen licht krijgen van mijn baas of het kan die twee weken, hopelijk hoor ik dat morgen en dan ga ik eind juni een weekje naar Rhodos met mijn moeder! *D

StalNollie

Berichten: 9226
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:39

Linsey krijg er echt kriebels van sterkte.

Lillian lekker vooruitzicht.
Zal dadelijk foto uploaden kan niet via telefoon

Mandyy

Berichten: 30566
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:56

Linsey, brr sterkte!

Lilian, heerlijk vooruitzicht. Ben je er al eens eerder geweest?

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:08

Fijn dat je vinger niet gebroken is Linsey, al is gekneusd natuurlijk ook niet erg fijn.

Leuk Rhodos, Lillian! Een aantal jaar geleden ook geweest met mijn vriend, erg mooi daar :)

Ik las zo over je post heen Ingrid maar natuurlijk duim ik voor jullie <3 En dat je hem af en toe iets te los hebt gelaten is volkomen begrijpelijk en voor mij ook heel herkenbaar.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:14

Spannend Ingrid!! Ik duim ook voor je.

StalNollie

Berichten: 9226
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:17

Afbeelding
Afbeelding
meet punky en beauty twee wat bange merries van 14 en 11 moeder en dochter.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:31

Ah ze kijken indd beetje bang
Succes morgen ingrid

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:52

StalNollie schreef:
Linsey krijg er echt kriebels van sterkte.



dat heb ik ook een beetje. Als ik eraan denk dat m'n nagel eraf zou liggen brrrrr.
Heb je nog veel pijn?

Lilian, leuk! Rhodos is leuk!!

Ayla schreef:
En dat je hem af en toe iets te los hebt gelaten is volkomen begrijpelijk en voor mij ook heel herkenbaar.


ja soms moet het ook even, alles moet wel veilig blijven en een pony die boven je uitkomt voor de sulky zetten is ook niet zo veilig. Maar ja, eng vind ik het wel.
Toen ik het een beetje toeliet zei ik stoer 'als hij dit al niet aankan na 5 maanden dan wordt het sowieso niets meer' maar weet niet of ik dat vanmiddag nog zo stoer kan zeggen als blijkt dat er toch weer lichte schade is.

aan de andere kant genoeg verhalen van paarden met peesblessures die niet meer te stappen zijn en bewust gelongeerd worden voordat mensen erop gaan of paarden die compleet uit hun dak zijn gegaan en wat ook allemaal goed gekomen is.
Zijn pezen waren weer heel 6 weken geleden dus ze moeten natuurlijk wel iets kunnen hebben.
Veearts is meeste tijd kwijt aan mij vanmiddag aan mijn waslijst van vragen over die botcyste, heb ik 6 weken op kunnen broeden hahaha


Stalnollie; vosjes *\o/*


Iedereen bedankt voor de succes wensen! Nog even werken tot 12 uur en dan om 15 uur heb ik de afspraak.

Mandyy

Berichten: 30566
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:12

Veel succes! Denk aan jullie!

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:07

Succes Ingrid!

StalNollie: leuke dieren zeg!

Mooie foto Lillian, fijn dat hij zo braaf was :)

Ehhh.. wie was de eerste die opmerkte dat het tuttig was? :x Mijn moeder vond ze schattig en heeft ze alvast voor mijn verjaardag gekocht omdat ze in de aanbieding waren bij EJ. _O- Ben er wel blij mee hoor! Dit vertel ik haar natuurlijk niet :P
Afbeelding

Edit: Ik lees na, staat er gek. Ik vertel mijn moeder niet dat ik ze tuttig vind. Ze zijn ook wel schattig.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:26

Succes Ingrid, ik denk aan jullie.

Dankjulliewel meiden voor de beterschap berichtjes :') Mijn nagel kunnen ze er nog niet vanaf halen, omdat er ook nog een deel vast zit := Ik hoop wel zaterdag gewoon wedstrijd te kunnen rijden :o

Leuk dat je die beenbeschermertjes hebt gehad van je moeder Kiekeboefje. Ik heb de blauwe met stippen haha

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:16

Lillian leuke menfoto, blije Floor! En heerlijk vooruitzicht, je vakantie. Nu kan de voorpret beginnen :D

Anne, vervelend dat hij hoest. Hopelijk is hij er gauw van af. Het is natuurlijk ook wel erg raar weer. Scheelt gewoon 20 graden met die enorme kou van laatst.

StalNollie weer twee nieuwe pony's. Ze kunnen inderdaad wel wat extra vetjes gebruiken.

Ingrid hoe ging het op de kliniek, heb je antwoord op je vragen kunnen krijgen?

Aahw nieuw setje voor Don :) Wordt een heus meisje zo hihi.

Gelukkig niet gebroken Lins!! Alhoewel een nagel die er half bij neer hangt ook niet geweldig is denk ik.

Mandyy

Berichten: 30566
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:22

Dat setje! <3 Leuk!
Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar blijf me ook voor houden dat ik het niet nodig heb. O:)