Dekens tja mil zijn rhino deken moet ik de voering van maken bagger. Er zit een scheur in. BR vind ik zelf ook fijne dekens is de enige die netjes liggen op mil. Alleen lastig aan te komen.
16 km gemend netjes hoor
Ik ga vandaag even mennen, mil heeft er al een maand niet voorgestaan oeps. En arty 1,5 maand dus....
Hier heb ik gister Alex gelongeerd en het gaat zowaar goed in de rechtergalop op alleen stemhulp. Alleen in de linkergalop ging hij overspringen en 1 keer zelfs overkruist.
Ik hoop op droog weer vanmiddag, want hij moet vandaag weer voor de sulky.
Iris_VdV
Geplaatst: 13-11-16 14:17
Hoi iedereen, ik moet hier even 150 pagina's bijlezen omdat ik 4 maand niet actief ben geweest. zowel letterlijk als figuurlijk. Ik heb op 26 juli een zwaar accident gehad, ben van een steigerend paard gevallen, waarna het paard haar evenwicht verloren is en omgevallen is. 500kg quarter volledig in de lengte op mij gehad. Bilaterale sacrumbreuk opgelopen met zenuwuitval en incontinentie door de zware klap die mn sacrale zenuwen hebben opgelopen, 3 weken ziekenhuis en dan was ik eindelijk thuis om uren met mijn kleintjes te knuffelen. In totaal heb ik 3 maand niet mogen stappen, dus 3 maand vooral in bed gelegen. Gelukkig moest ik niet geopereerd worden omdat de breuken recht liggen en gelukkig zit ik niet voor de rest van mn leven in een rolstoel. Nu sinds een maandje sta ik terug op mn benen, beide breuken zijn mooi geheeld, zenuwen zijn goed hersteld op een klein plekje op mn been na (waar ik geen last van heb) Ik huppel al vrolijk rond en eergisteren vond ik dat ik er klaar voor was om Tilana terug op te tuigen, wat heb ik genoten van dat ritje! 4 maand is ze niet buiten geweest en ze was doodbraaf.
En natuurlijk is er niet alleen slecht nieuws, Tilana is in september paard van de maand geworden (Harry's Horse) en ik heb een hele hoop nieuwe spulletjes gekocht en mijn hoekje herschikt
Jeetje dat is heftig. Gelukkig herstel je goed als ik het zo hoor. Mooi dat Tilana het zo braaf deed en idd gave opbergruimte voor je spullen!
Heb je foto's van kale Max?
NathalietjeB
Geplaatst: 13-11-16 17:16
Iris wat een narigheid wel fijn dat je heb kunnen genieten van t mennen.
En dat halster is gaaf, gaat op fb kijken..
Mandy die max geschoren heeft, dus die is weer lekker kaal
Teste vandaag ook zalig gement.
Hier lekker naar buiten geweest, maar potverdikkie wat was t koud vies koude wind en motregen..
Chardy
Geplaatst: 13-11-16 17:39
NathalientjeB, lekker op het strand gereden, dat zou ik ook zo graag eens willen! Maar dan wel lekker in de zomer. Jelleee, hihi wat een stouterd die Mickey! SammyFloor, leuk zo rijden met een vrienden(?) groepje! Bimmetje, wat leuk! MDJ, dat is een gaaf halster, heel mooi! Iris_VdV, wat een geluk heb jij gehad! Heel veel beterschap! Mandyy, foto van een kale Max!
Ik heb vandaag ook een lekkere rondje gemend, ik met de sulky en Astrid, mijn moeder met de fiets en Madelief.
Ik weet wel wat ik voor kerst ga vragen, verwarmde handschoenen. Wat brrr, zou koud!