owh srry sanne :s ik hoop zo dat het goed komt tussen jullie. maar toch denk ik dat als je weer bij je paarden bent dat je neergens anders aan kunt denken;) ♪
ik heb echt het gevoel dat als ik iets zeg iedereeen het verkeerd opvat xD maar mensen ik bedoel alleswat ik zeg echt niet kwaad hoor:$
Ja, ik moet op school een verslag maken met zijn 2en. En dat meisje waarmee ik samen werk, heeft sirieus nóóit geweten dat een punt gelijk achter de zin komt (zonder spatie) & dat er voor de komma een spatie moet, en daar achter niet..... ik ben nog steeds sprakeloos daarover.
Maar goed, daar heb ik dus héél veel werk aan gehad, omdat allemaal te verbeteren.
ja, jammer genoeg wel! ik snap er echt helemaal niets van. Dat leer je toch ook al op de basisschool? En ik neem aan dat je ook boeken/tijdschriften leest. Dan denk je toch niet dat ze het overal fout doen? Ze is gewoon al 18 jaar...
Mandyy
Geplaatst: 04-11-10 23:48
Helaas zegt dat niets. Op de basisschool leer je ook de werkwoordspelling, blijft bij een best grote groep mensen niet hangen. Zo zijn er veel meer basisvaardigheden die iedereen leert maar waar weinig van te merken is. Helaas!
Jouw voorbeeld is extreem, dat zul je niet veel vaker horen denk ik!
Ik ga slapen. Morgen weer een drukke dag, daarna lekker weekend! Slaap lekker allemaal!
Ik heb mezelf voor morgen een maccie beloofd, wil al weken de chicken sate proberen en het komt er steeds niet van. Moet morgen flink wat uren in de auto doorbrengen dus ga er mooi langs
Zo te lezen gaat Debor vandaag lekker naar de Mac. Komt dr gelukkig niet zo heel vaak , ondanks dat die toch redelijk dicht in de buurt zit. Maar lust ook niet veel van de Mac.
Tja, Mandy, op MSN spreek ik ook met ff en dat soort woorden. Het enige wat ik op bokt gebruik is 'idd' voor 'inderdaad' en 'iig' voor 'in ieder geval'. Het moet wel overzichtelijk en leesbaar blijven
Desa, lekker, de MC! Kom er niet zo vaak, hoeft van mij ook niet. Doe mij maar de pizzaria! Met hun ciabatta en Italiaanse soepstengels!