timokyana: leuke foto en een leuk span! Vierspan rijden is inderdaad niet zo makkelijk.
Miriam: welkom terug! Schattige foto's! En een mooie deken voor Mowgli, staat hem goed. Wat voor een deken is het?
Rominy: welkom. Schattige foto!
Mandy: mooie foto's, dat blauwe water..

Sara: schattig ding.
Zamora: leuke pony, mooi dat blauwe oogje.
Jessica: brave Timmy! Ik zou haar (?) ook gewoon meenemen, pony's worden hier ook behandeld en gemasseerd.
Claudia: fijn dat de clinic leuk en leerzaam was! Leuk foto's.
Susanne had heel veel pech met haar telefoon en laptop
 Knappe Willie
 Knappe Willie 
En een brave Lottie

Eindelijk klaar met mijn tentamens sinds woensdag, nu nog hopen dat ik ze ook gehaald heb
 Het is inderdaad koud buiten.. ik draag sinds een week handschoenen ongeveer en dikke kleding natuurlijk. Met de pony's gaat het ook goed.
 Het is inderdaad koud buiten.. ik draag sinds een week handschoenen ongeveer en dikke kleding natuurlijk. Met de pony's gaat het ook goed.                                                         

Geplaatst: 10-11-16 19:26
               Geplaatst: 10-11-16 19:26				         
 .
.                                                          Ik vind het echt koud.
 Ik vind het echt koud.
 Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad!
 Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad!                                                         

. Heel veel overgangen gedaan en toen werd ie wel mooi actief, en wat mij dus in de bak niet lukt achterwaarts doet ie buiten wel... Soms hé
. Heel veel overgangen gedaan en toen werd ie wel mooi actief, en wat mij dus in de bak niet lukt achterwaarts doet ie buiten wel... Soms hé   

had ik gisteren dus met de rechtergalop, geef ik hem stelling in een bocht naar rechts zodat hij makkelijk kan aanspringen en alsnog vertikt hij het. Vraag ik vervolgens om een willekeurige galop op een recht stuk, springt hij rechts aan. Nou dan snapt baasje er niks meer van, zal wel shettenlogica zijn
  had ik gisteren dus met de rechtergalop, geef ik hem stelling in een bocht naar rechts zodat hij makkelijk kan aanspringen en alsnog vertikt hij het. Vraag ik vervolgens om een willekeurige galop op een recht stuk, springt hij rechts aan. Nou dan snapt baasje er niks meer van, zal wel shettenlogica zijn   Alex wordt ook echt pas actief na een paar overgangen naar galop, maar in de bak zit de overgang van stap naar draf er al niet eens in..
 Alex wordt ook echt pas actief na een paar overgangen naar galop, maar in de bak zit de overgang van stap naar draf er al niet eens in..